Motorola proslavlja 95 godina postojanja

0

Od komunikacija između Zemlje i Mjeseca, do ponovnog oživljavanja modne ikone kroz svoju porodicu, Motorola obilježava ključne trenutke prošlosti koji su oblikovali čovječanstvo, ali i dijeli uvid u stvari za koje vjeruje da će donijeti revoluciju u svijet telekomunikacija.

Od 1928. godine, Motorola se nalazila na čelu tehnoloških inovacija. Možda najvažniji trenutak iz prethodnih decenija bilo je slijetanje na Mjesec misije Apollo 11 tokom kog je korištena Motorola radio oprema koja je omogućila komunikaciju između Zemlje i Mjeseca.

Tehnologija koju je razvila kompanija Motorola omogućila je Nilu Armstrongu da sa svijetom podijeli svoje čuvene riječi: “Ovo je mali korak za čovjeka, ali veliki za čovječanstvo”.

Svega nekoliko godina kasnije, Martin Kuper, bivši potpredsjednik kompanije Motorola i direktor njenog centra za razvoj i istraživanje, obavio je prvi poziv mobilnim telefonom u Njujorku. Ovaj poziv bio je samo prvi korak na dugom putu da se ljudima širom svijeta pruži mogućnost da komuniciraju sa svojim prijateljima, porodicom i poslovnim kolegama u bilo koje vrijeme, i sa bilo koje lokacije.

Ovi izumi oblikovali su svijet koji danas poznajemo.

I dok je Motorola ponosna na svoju istoriju, kompanija ostaje fokusirana na sadašnjost, konstantno razmišljajući o budućnosti.

Ova perspektiva već je dala rezultate jer Motorola bilježi rast na svim tržištima širom svijeta, posebno sa svojom premijum porodicom, B2B strategijom, uključujući tu i servise, rješenja i jedinstvena poslovna rješenja kao što je ThinkPhone.

Ova dostignuća oslonjena su na Lenovo brendove kao što su ThinkPad laptopovi, premijum Yoga kompjuteri za profesionalce i kreatore sadržaja i Lenovo Legion gejming računari.

– U Motoroli, gledamo da mijenjamo tržište našim premijum uređajima i revolucionarnim funkcijama. Kao dio Lenovo posvećenosti pružanja pametne tehnologije svima kojima ona treba, korisnicima pružamo više inovativnih opcija, i to nam se vraća jer planiramo da utrostručimo naše poslovanje u naredne tri godine – izjavio je Sergio Buniac, predsjednik kompanije Motorola.

Povrh svega toga, Motorola će nastaviti da donosi inovacije na tržište istražujući nove načine da unaprijedi svoje proizvode korištenjem AI tehnologije, nove formi uređaja sa savitljivim ekranima i povezivanje različitih uređaja na način na koji to najviše odgovara korisnicima. Sa ovom strategijom, Motorola je spremna za narednih 95 godina, prenosi “BenchMark”.