Mercator i Konzum 100 milja daju da sretne priče i dalje traju

0

Početak kampanje Moji brendovi, naše vrijednosti

Mercator i Konzum su u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima, započeli realizaciju novog izdanja kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“. Cilj  kampanje koja se uspješno realizuje već četiri godine je ujedinjavanje jakih brendova i nagrađivanje lojalnosti kupaca uz kupovinu po povoljnijim cijenama.

Tako će u narednom periodu police svih Mercator i Konzum prodavnica krasiti oznake „Moji brendovi“ na proizvodima, između ostalog, iz Sarajevskog kiseljaka, Franck kafe, Čipi Čipsa, Jaffa cakesa, Munchmallowa, Violeta deterdženta te brojnih drugih proizvoda učesnika ovoga projekta.

„Zaista smo ponosni na dugogodišnji i veoma prepoznatljiv projekat „Moji brendovi, naše vrijednosti“ koji uspješno implementiramo već pune četiri godine. Iz godine u godinu raste broj zainteresovanih dobavljača, naših partnera koji prepoznaju jačinu projekta i sinergiju pružanja novih vrijednosti na našem tržištu. Veoma nam je važno da su naši kupci sretni i zadovoljni te se trudimo svakim novim izdanjem ovog projekta da njihova očekivanja nadmašimo i da ih istinski obradujemo nagrađujući njihovu lojalnost. Tako smo ovaj put izdvojili 100.000KM koje ćemo podijeliti našim najsretnijim kupcima“, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma i Mercatora.

Sa novim valom kampanje počinje i nova nagradna igra sa vrijednim nagradnim fondom koji iznosi čak 100.000KM. Nagradni fond je podijeljen tako da će 10 najsretnijih kupaca osvojiti poklon kupovine u Mercatoru ili Konzumu u vrijednosti od po 10.000KM. Nagradna igra traje od 07.11. do 29.12.2022. godine.

U nagradnoj igri mogu učestvovati svi kupci koji ostvare kupovinu bar jednog proizvoda sa oznakom Moji brendovi i pošalju SMS poruku sa sigurnosnim brojem istaknutim na dnu svakog računa na broj 091 210 002.

Javno izvlačenje dobitnika održat će se 31.12. u 12h u Mercatoru Ložionička.

Podsjetimo, kroz prethodnih 11 izdanja kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“ najsretniji kupci su imali priliku osvojiti takođe ekskluzivne i vrijedne nagrade – od putovanja u Dubai i putovanja Evropom kroz nekoliko država preko automobila Fiat 500 i Toyota Corolla, Vespa motora, električnih bicikala i romobila do opreme za stan setom bijele tehnike i najsavremenijim smart uređajima.

Birajte Moje brendove jer Mercator i Konzum 100 milja daju da sretne priče i dalje traju!

 

Više informacija o ovoj kampanji dostupno je na www.mercator.ba i www.konzum.co.ba