Mađarski HELL Energy proglašen za najbolju evropsku proizvodnu kompaniju

0

Mađarska kompanija HELL Energy proglašena je za najbolju evropsku proizvodnu kompaniju u 2018. godini od strane vodećeg britanskog poslovnog magazina ACQ5. Magazin sprovodi godišnje online istraživanje i na osnovu glasova čitalaca, rukovodioca firmi, privatnih poduzetnika, zaposlenih i vlasnika istaknutih firmi, vrši  izbor dobitnika nagrade ACQ Global Awards.

Za ovu prestižnu nagradu  zaslužan je na prvom mjestu fabrički kompleks korporacije HELL ENERGY koji je 2012. godine izabran među top tri u Evropi od strane Strategic Manufacturing Awards-a. Kompleksu pripada i Quality Pack, prva mađarska tvornica aluminijskih limenki čije se poslovanje zasniva na principu ekološki osviještenog poslovanja. Naime, aluminij koji se koristi u proizvodnji limenki moguće je 100% reciklirati bezbroj puta.

 ”Aluminijske konzerve prolaze 13 proizvodnih procesa i isto toliko kontrolnih tački na putu od 800 metara, a sve to uz nadzor savremenih kamera. Proizvodnja se odvija nevjerojatnom brzinom, uz potpuno automatiziranu opremu i mjerne uređaje, a moguće je proizvesti  dva različita proizvoda istovremeno. Proizvodna linija proizvodi 50 limenki i poklopaca u sekundi, što znači 3,000 konzervi u minuti. U budućnosti planiramo instalaciju nove proizvodne linije, koja trenutnu  godišnju proizvodnju od 1,5 miliona komada može udvostručiti, kazao je – Barnabas Csereklye, direktor Quality Pack.

Nakon što svaka limenka dobije svoj konačni oblik, odlazi u fabriku za punjenje limenki koja je jedna od najmodernijih na svijetu u pogledu higijene i tehnologije punjenja.  Dnevni kapacitet fabrike iznosi na 4.5 miliona konzervi, što je čini jednom od najbržih u Centralnoj Evropi.

Misija HELL grupacije u budućnosti  je efikasnost i izuzetan kvalitet te konstantni razvoj. Ove godine će biti izgrađeno automatizovano skladište sposobno za prijem 32.000 paleta čime će biti omogućeno potpuno automatizovano skladištenje i preuzimanje odabranih dobara bez dodira ljudske ruke. Ovakva poslovna filozofija HELL ENERGY grupacije zasniva se na konceptu izgradnje povjerenja kod potrošača kroz proizvodnju najkvalitetnijih proizvoda.

Osim u 50 zemalja svijeta, brend energetskih pića HELL ENERGY prisutan je i u Bosni Hercegovini, a naročitu popularnost među potrošačima stekao je zahvaljujući nedavnoj reklamnoj kampanji u kojoj glumi poznati Bruce Wilis.