LEGO: Priča o uspjehu koju možete ispričati i svojoj djeci

0

LEGO kockice jedna su od omiljenih igračaka djece širom svijeta. Osim što igranje Lego kockicama potiče razvoj kreativnosti kod djece tako što ih tjera na razmišljanje i donošenje odluka, kompanija Lego već decenijama uspješno prenosi svoje poruke i priču o uspjehu.

Sve je počelo kada je Ole Kirk Christiansen, stolar iz Billunda, 1932. godine u svojoj radionici započeo praviti drvene igračke. Dvije godine kasnije kompanija je dobila ime Lego. Ime je zapravo izvedenica iz danskog leg godt, što znači “igrati se dobro”. Kompanija je 1947. počela praviti plastične igračke a 1949. i prve modele danas dobro poznatih kockica za slaganje. Do jula 2015, proizvedeno je 600 milijardi Lego dijelova.

Ovo su neki od principa zahvaljujući kojima je u februaru 2015. Lego zamijenio Ferrari na Brand Finance listi kao “najmoćniji brend na svijetu “:

Dosljednost –  Prvenstveno u kvaliteti. Lego nema premca. Svaka kockica počevši još tamo od 1958. godine bez problema će se sastaviti s najmodernijom u trgovini. Zahvaljujući tome Lego ima jedan od najdugovječnijih proizvoda u istoriji i teško da će ikada to prestati biti. Postoje varijacije ali suština je ista. Stare Lego kućice i Lego Chima i danas funkcionišu.

lego-billund

Saradnja i povjerenje – Lego izuzetno uspješno komunicira ove dvije riječi. Kompanija je uspješna zbog dizajna koji ne zastarijeva ali manje je poznato da je isti umalo kompaniju doveo do propasti. Krajem devedesetih Lego je proživljavao novi procvat. Otvoren je Legoland, kockice su se kupovale kao lude pa su odgovorni načinili grešku i dopustili dizajnerima da se razmašu do neviđenih granica. U kratkom razdoblju broj dizajna kockica popeo se sa 7000 na 12.400. Troškovi proizvodnje narasli su za dvostruko a potražnja nije bila ni upola tolika. No, umjesto optužbi kompanija je u praksu uvela nov način odlučivanja. Svaki prijedlog dizajna morao je proći glasanje. Lego danas ponovno ima oko 7000 dizajniranih kockica.

Jasna misija –  Čim vidite Lego kockice ne morate ni čitati misiju ove kompanije. No ona glasi: ‘Naša primarna uloga jest inspirisati i poticati djecu na razvoj, kreativnost i sistematičnost kako bi oslobodila svoj potencijal u stvaranju vlastite budućnosti.’ Kada to pročitate zvuči savršeno jednostavno.

Prevod i adaptacija: BiznisInfo