Lanac koji ulazi na tržište BiH u Srbiji je za samo dvije godine otvorio 100 prodavnica

0

Nakon samo dvije godine poslovanja u Srbiji, Pepco 23. marta otvara 100. prodavnicu u toj državi. Ova prodavnica će biti otvorena u Novoj Pazovi, u shopping centru BIG.

Dinamičan ritam otvaranja Adria regiona započeo je u Hrvatskoj i ubrzo je pretočen na tržište Slovenije, a kasnije i na tržište Srbije. Vizija o stvaranju najvećeg i najpovoljnijeg brenda i lidera u regionu potvrđuje se svakodnevnim otvaranjima prodavnica.

Da su planovi za daljnje širenje ambiciozni pokazuje i činjenica da Pepco ulazi i u Bosnu i Hercegovinu, gdje sva istraživanja ukazuju na veliki interes i popularnost brenda koji se s nestrpljenjem očekuje.

Podsjetimo, Pepco je nedavno najavio planove za pokretanje poslovanja u Bosni i Hercegovini, a raspisao je i prve oglase za posao.

Izvrsni poslovni rezultati i okrugle brojke potvrda su dobrog smjera kojim kompanija kroči od samih početaka, ali to nikako ne znači da usporava, piše BizLife.

Pepco je najbrže rastući evropski trgovački lanac koji nudi odjeću za cijelu porodicu i proizvode za domaćinstvo. Kompanija ima preko 3.000 prodavnica u 17 zemalja: od Estonije do Bugarske, Italije i Španije, uključujući preko 26.000 zaposlenih.

Slogan “Osetite kvalitet, uživajte u cijeni”, privlači milione kupaca koji ostvaruju više od 28 miliona transakcija mjesečno.