Lada pokreće proizvodnju automobila bez elektronike

0

U medijima se pojavila informacija koja pokazuje smjer u kojem će ići ruska autoindustrija lišena saradnje sa Zapadom.

Sve očiglednijim povlačenjem Renaulta ruski AvtoVAZ kao najveći proizvođač automobila u državi konsoliduje snage i prilagođava se novonastaloj situaciji. Proizvodnja se u tvornicama pokreće, i to za početak sa skraćenim radnom sedmicom od četiri dana. 

Kad su pak u pitanju nestašica poluprovodnika i elektronskih sklopova i tu je pronađeno rješenje. Na tragu navodne legende o tome kako su u svemirskoj trci Ameri potrošili miliona na razvoj svemirske pisalice, a ruski astronauti koristili običnu olovku, tako su sada snalažljivi Rusiji jednostavno odlučili odbaciti elektroniku i proizvoditi automobile kao prije dvadeset i više godina. 

Lada Granta je relativno moderan automobil, ali sad kreće prva u svojevrsni detuning. Osim što gubi ABS i ESP, nova Granta će se proizvoditi i bez zračnih jastuka, a izgubit će i ERA-Glonass sustav za pozive u nuždi, piše Index.

Kad je pak ekologija u pitanju Ladini motori će izgubiti senzore za prilagodbu izgaranja, pa bi standard izduva trebao pasti. A kako bi uštedjeli na vremenu odlučili su navodno smanjiti kvalitetu na Euro 2 za koji navodno nema posebnih zahtijeva za testiranjima kao za više norme.

Takođe, svi dijelovi koji su dolazili od vanjskih kooperanata su sad nedostupni, pa će sve bitne dijelove ubuduće proizvoditi domaće kompanije. Isto vrijedi i za modele Nive, a vrlo vjerovatno i Vestu. Kad je pak su pak u pitanju Largus (Logan MCV) i crossover XRAY rješenje nije u potpunosti pronađeno. 

Prvi primjerci pojednostavljenih Lada na tržište bi trebali stići kroz najviše mjesec dana.