Konzum proširio asortiman sa više od 250 novih domaćih proizvoda

0

Konzum je uspostavio saradnju sa nizom domaćih proizvođača što je rezultiralo značajnim proširenjem asortimana sa više od 250 novih domaćih proizvoda na policama Konzuma.

Odluku o uvođenju novih proizvoda s posebnim naglaskom na domaće donijela je nova Uprava Konzuma vodeći se zahtjevima i potražnjom kupaca. Među novim proizvodima u Konzumu najzastupljeniji su prehrambeni proizvodi što je u skladu sa postojećim proizvodnim kapacitetima na bh. tržištu.

„Zadovoljstvo mi je što našim kupcima možemo ponuditi novi asortiman koji do sada nisu imali priliku pronaći u Konzumu. Radi se o kvalitetnim domaćim proizvodima, a najzastupljeniji su mliječni i pekarski proizvodi, mesne prerađevine i osnovne životne namirnice. Poštujući želje kupaca koji preferiraju kupovinu proizvoda lokalnih proizvođača, uspostavili smo saradnju i sa nekolicinom proizvođača koji imaju ograničene kapacitete i svoje proizvode isporučuju regionalno u manji broj naših prodavnica. Nastavljamo i dalje raditi na uvođenju novih proizvoda prateći ponudu na tržištu, otvoreni smo za saradnju sa svim novim dobavljačima kako bismo kupcima osigurali što kvalitetniji i povoljniji asortiman“, izjavila je Merima Šeta, rukovoditelj Službe nabave svježe hrane i mesa u Konzumu.

Među novim domaćim dobavljačima sa kojima je uspostavljena saradnja su: Mesna industrija Bajra, Njam-Njam, Noćko, MFS Trade, Perffeto Plus, Ajnex... Sa značajnim brojem domaćih dobavljača je obnovljena ili ojačana saradnja, proširen je broj njihovih proizvoda na policama kao i povećana zastupljenost u većem broju Konzum prodavnica.

„Veliko nam je zadovoljstvo da se  Bajra proizvodi  mogu naći na policama jednog velikog trgovačkog lanca kao što je Konzum. Cilj nam je da se zajedničkim aktivnostima približimo krajnim potrošačima sa našim širokim asortimanom pilećeg i junećeg programa koji su spoj moderne tehnologije i bosanske tradicije prerade mesa. Naše dugogodišnje poslovanje je dokaz da smo stekli i sačuvali povjerenje naših kupaca, te smatramo da će ulaganje Konzuma u promociju domaćih proizvoda još više doprinijeti razvoju i uspjehu kako MI „Bajra“ tako i domaće privrede“, izjavila je Darinka Slavnić, direktorica komercijale MI „Bajra“.

Osim što direktno podržava razvoj domaće privrede kroz povećanu zastupljenost domaćih proizvoda, Konzum u skladu sa svojom socijalnom osjetljivošću poseban značaj daje proizvođačima čiji rad ima dodatni humani aspekt. Tako na primjer Ajnex koji od nedavno na police Konzuma plasira Royal salvete i folije zapošljava osobe sa invaliditetom, a  dio sredstava od prodaje MFS mliječnih proizvoda odvaja se za pomoć socijalno ugroženim kategorijama stanovništva u Prihvatnom centru „Duje“ kod Doboja.

„Saradnja „MFS TRADE“  sa Konzumom je jedna velika stepenica u našem poslovanju. Ovo je prva prilika koja nam se ukazala da naše poslovanje proširimo i nadamo se da će naša mljekara biti na mjeri zadatka“, izjavio je direktor MFS TRADE Ahmet Ibranović.

Konzum također sarađuje sa domaćim proizvođačima u segmentu razvoja i plasmana novih proizvoda svojih trgovačkih marki. Trenutno se intenzivno radi na proširenju asortimana mliječnih proizvoda trgovačke marke Mila koje proizvodi „MI 99“ Gradačac, kao i na razvoju novih proizvoda u segmentu neprehrane u saradnji sa kompanijom Violeta.