Automobili koji ne donose visoku isplativost ne mogu se zadržati u proizvodnji, a dolazi i veliki pomak u tehnologiji.
Proizvođači automobila su u stalnoj trci za profitom. Na kraju krajeva, nije riječ o humanitarnim udruženjima, već o kompanijama koje imaju jasnu dioničarsku strukturu.
U suštini, modeli koji ne donose veliki profit ne mogu se zadržati u asortimanu, a pred nama je i veliki tehnološki pomak, sa električnim automobilima koji polako zamjenjuju modele sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Motor1.com je objavio listu modela koji izlaze iz proizvodnje sljedeće godine, prenosi B92. Među njima su evropski, ali i američki modeli, a tu su i neke legende iz istorije auto-industrije.
Tokom naredne godine prestaje proizvodnja Audija R8 i Audija TT (koji je u prodaji bio 25 godina), Chevroleta Bolt EV, Chrysler 300 (gotovo nepromijenjen na tržištu 18 godina), zatim modela Dodge Challenger, Charger i Hellcat (dolaze električni nasljednici), Ferrarija Portofino M, kao i Fordovih modela Edge i Fiesta (jednog od najuspješnijih malih automobila ikada).
U “penziju” odlaze i Kia Stinger, McLaren 720S, Mercedes C klase Cabrio i Coupe, Mercedes CLS, Mercedes E klase Cabrio i Coupe, kao i limuzina Nissan Maxima.