Close Menu
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Facebook X (Twitter) Instagram
Najnovije vijesti
  • UniCredit Bank proglašena najboljom podskrbničkom bankom u BiH
  • Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?
  • Poznati biznismen krenuo u akviziciju: Nudi 50 miliona KM za preuzimanje Privredne banke Sarajevo
  • Nakon stečaja vlasnici najavljuju veliki preokret: Željezara Zenica postaje industrijsko-logistički park
  • Misteriozna kupovina dionica Privredne banke Sarajevo: Ko je dao 5,2 miliona KM
  • Duboko ispod švajcarskih Alpa gradi se mega-trezor za najbogatije ljude svijeta
  • Prelomna odluka: Otvoren stečaj nad Novom Željezarom Zenica
  • Američka kompanija ulazi u veliki energetski projekt u BiH: Najavljena saradnja na 50 godina
  • Šta stoji iza velike dobiti Centralne banke BiH: Stare novčanice donijele desetine miliona KM
  • Swissôtel Sarajevo nastavlja partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom kao konferencijski partner CineLink Industry Days
Biznis InfoBiznis Info
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Biznis InfoBiznis Info
Home»Tržište»Kako nas varaju proizvođači i trgovački centri: Ove namirnice često nisu zdrave
Tržište

Kako nas varaju proizvođači i trgovački centri: Ove namirnice često nisu zdrave

BiznisInfoBy BiznisInfo16/11/2016Nema komentara3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email

Iako neke namirnice bezuvjetno doživljavamo kao zdrave, one to ponekad i nisu. Važno je obratiti pažnju na specifikacije, a kako mnogi od nas već odavno znaju, trgovački centri nam nerijetko prodaju svašta u finoj ambalaži.

Nutricionisti su sastavili popis nekoliko namirnica na koje biste trebali obratiti pažnju kad sljedeći put posegnete za njima kao bezuvjetno zdravim.

MLIJEKO

Konzumiranje velikih količina mlijeka neće smanjiti opasnost od lomova kostiju, pokazala je studija objavljena u “British Medical Journal”. Naime, mlijeko i mliječni proizvodi preporučuju se kao dobar izvor kalcija, naročito ženama kojima u kasnijem životnom razdoblju prijeti osteoporoza. No, istraživanje koje je provedeno u Švedskoj pokazalo je da će žene koje piju više od tri čaše mlijeka dnevno biti sklonije lomovima kostiju od onih koje su ga konzumirale manje. Druga studija, objavljena u istom časopisu, pokazala je da osobe koje piju više od tri čaše mlijeka dnevno imaju veći rizik od prerane smrti.

MORSKI PLODOVI

Iako ih mnogi vole i ne doživljavaju kao nešto što može biti štetno, činjenice su nešto drugačije. Naime, ribe i morski plodovi poznati su po bogatstvu omega 3 masne kiseline i proteina, no kada kupujete takve namirnice, važno je obratiti pažnju na mjesto porijekla jer neke od tih ”zdravih” namirnica dolaze iz voda kontaminiranih velikim količinama teških metala, najčešće živom, koja je vrlo opasna za zdravlje.

VOĆNI SOKOVI

Google Dodajte BiznisInfo.ba među omiljene izvore na Googleu

Između flaše gaziranog pića, poput Coca-cole, i voćnog soka, mnogi će kao zdraviju varijantu izabrati voćni sok, koji zapravo može biti jednako nezdrav kao popularni gazirani napitak. Čak i da je voćni sok koji ste kupili ”čist” od dodatnih hemikalija, opasan može biti i C-vitamin. Naime, istraživanja su pokazala da oni koji popiju četiri ili više čaša dnevno voćnog soka obogaćenog vitaminom C, imaju veću šansu od depresije u narednih deset godina. Voćni sokovi uzrokuju i pretilost i povišen nivo šećera u krvi.

UMJERENO S LJUTIM

Ljuta papričica, primjera radi, može pozitivno djelovati na cirkulaciju, ubrzati metabolizam, sniziti nivo šećera u krvi, dok, s druge strane, može izazvati želučane tegobe, koje se pak mogu odraziti na mnogo ozbiljnije zdravstvene probleme s nizom medicinskih implikacija. Najbolji recept je – budite umjereni.

JEFTINO PAKIRANJE ČAJA

Čaj se može činiti kao čudotvoran napitak u prevenciji bolesti srca, raka, liječenju upala i mnogih drugih bolesti, no nedavna studija pokazala je da su jeftinija pakiranja čajeva ”obogaćena” triput većom količinom fluorida od normalnog nivoa. Unos tog spoja u tijelu, u tolikoj količini, može uzrokovati probleme sa zubima i kostima.

Podjeli:

  • Share on X (Opens in new window) X
  • Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
  • Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
  • Share on Telegram (Opens in new window) Telegram
  • Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
najnovije

UniCredit Bank proglašena najboljom podskrbničkom bankom u BiH

12/08/2026

Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?

12/08/2026

Poznati biznismen krenuo u akviziciju: Nudi 50 miliona KM za preuzimanje Privredne banke Sarajevo

12/08/2026
IZDVOJENO

Prozore ne birate za jednu sezonu: Šta „Made in Germany“ znači za naredne decenije?

12/08/2026

Dani osiguranja u BiH 2026: Novi rizici traže nova znanja, partnerstva i odgovore

11/08/2026

m:tel NetBiz donosi veće brzine za još uspješnije poslovanje

10/08/2026
Tagovi
Bingoturizamtop pričeautomobiliinvesticijeVolkswagenBLSEbiznis vijestiVlada FBiHBankeNaftaIzvozSASEHrvatskazapošljavanjeNjemačka
O Nama

BiznisInfo je najposjećeniji poslovni portal u BiH. Pružamo najbolje i najbrže informacije iz oblasti biznisa i finansija. Donosimo savjete za uspjeh i informacije o investicijama u BiH.

Kontakt

© Sva prava pridržana, Agencija Number One, Sarajevo. WEB Development KGDevs.com

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.