Kako je Airbnb postao gigant od 30 milijardi dolara za manje od decenije

0

Start-up za osiguranje smještaja eksponencijalno je  rastao u proteklih nekoliko godina

Cimeri Brajan Česki (Brian Chesky) i Džoe Gebia (Joe Gebbia) došli su na ideju da naprave Airbnb 2007. godine, kada su jedva plaćali stanarinu za smještaj u San Francisku. Nejt Blečarzik (Nate Blecharczyk) došao je godinu dana kasnije kao osnivač.

Ideja je bila da se ugoste turisti ili gosti u San Francisku, dok traju konferencije, kada su hotelske sobe rasprodate. Osnivači su na tržište izašli sa kompanijom kao „Airbed & Breakfast“.

Tokom izbora 2008. godine, kreirali su i prodavali kutije „Obaminog“ povrća kako bi dobili novac za kompaniju. Napor se isplatio, dobili su oko 30.000 dolara. Kasnije su dobili još 20.000 dolara investicije.

„Airbnb“ je konačno „uzletio“ 2010. godine. Te godine start -up je objavio 700.000 rezervacija. Nakon toga, Greylock Partners & Sequoia Capital finansirali su Airbnb sa 7.2 miliona dolara. Već do 2011. godine Airbnb je objavio da ima milion bookinga, i pridružio se start-upima koji vrijede više od milijardu dolara.

Nakon toga uspjeh je samo rastao. Samo u 2013. godini, Airbnb imao je 6 miliona novih gostiju i 250.000 novih objekata. Dvije godine kasnije, nakon novih investicija, njihova vrijednost porasla je na 10 milijardi dolara, a u 2016. godini ta vrijednost dostigla je cifru od 30 milijardi dolara.

Ova kompanija posluje u oko 190 zemalja, i njihova ponuda se širi, uključujući i „iskustva“, u kojima se turistima nude vodiči, lekcije kuhanja, itd.

 

Bizlife.rs