Kako će izgledati jedna od najtežih dionica: Čak 40 posto trase su mostovi/tuneli

0

Autoceste FBiH objavile su vizualizaciju, odnosno budući izgled dionice autoceste “izlaz iz tunel Prenj – petlja Mostar sjever”.

Trasa ove dionice počinje nakon izlaska iz tunela Prenj i nastavlja se u smjeru Mostara gdje završava sa petljom Mostar sjever. Ukupna dužina dionice je 12,34 km. Visinska razlika od početka do kraja je oko 439 m.

Projekt se nalazi na području s izrazito nepovoljnim geomorfološkim uvjetima. Teren je brdovit s vrlo strmim padinama gdje je 40 posto dionice projektovano na mostovima/vijaduktima i tunelima.

Pored glavne trase isprojektovan je i prateći uslužni objekat – odmorište, pet servisnih cesta kao i odlagalište inertnog materijala.

Na čitavoj dionici projektovano je šest tunela (tri tunela po osovini), šest mostova (tri mosta po osovini) kao i šest potpornih konstrukcija.

Najduži je vijadukt M10 – Seočka draga sa dužinom od 474 metara dok je najduži tunel Orlov kuk, lijeve tunelske cijevi dužine 2197 metara. Maksimalni nagib na dionici iznosi 4,4 posto.