JYSK otvorio prvu prodavnicu u BiH uređenu po novom skandinavskom konceptu

0
  • JYSK predstavio drugačiji koncept uređenja prodavnica i novi asortiman vrtnog namještaja
  • Ostvarenim rezultatima JYSK bilježi rast broja kupaca i prometa u totalu
  • Plan za otvaranja u 2019. godini su još dvije nove JYSK  prodavnice

Gradačac, 3. april 2019. – Međunarodni maloprodajni danski lanac JYSK danas je u Gradačcu otvorio vrata nove prodavnice u potpunosti opremljene novim konceptom uređenja prodavnica. Riječ je o najnovijem konceptu kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine. Gradačac je tako postao prvi grad u Bosni i Hercegovini s novouređenom prodavnicom.

U novoj JYSK prodavnici kupci će moći lakše pronaći tražene proizvode, pa tako i proizvode iz nove vrtne kolekcije. Najnoviji asortiman vrhunskog namještaja s danskim potpisom za proljetno-ljetnu sezonu čine tri različita i inovativna dizajnerska trenda za vanjsko uređenje prostora – Harmony, Sunbaked i Nordic Light.

Trend Harmony donosi inspirativnu bazu boja, a fokus je na novim materijalnim kompozicijama poput plastike u kombinaciji s drvetom. Nadahnut mekim i pastelnim nijansama, ovaj trend utjelovljuje savršenu harmoniju različitih materijala i oblika. Istovremeno, Sunbaked je nadahnut raskošnom paletom pastelnih tonova gdje prevladavaju ružičasta i ljubičasta s kontrastnim žutim i narandžastim nijansama sunca, dok Nordic Light donosi smirene plave tonove koje odišu morskim ugođajem i uglađenim skandinavskim stilom. Uz artikle iz novih trendova lako se postiže savršen vrtni ugođaj za stvaranje nezaboravnih trenutaka.

Za ovu smo sezonu predstavili tri jedinstvena stila koja će boravak na otvorenom učiniti posebnim iskustvom. Velika pažnja usmjerena je prema materijalima, toplim bojama i oblicima pri čemu je jasno vidljiv snažan utjecaj skandinavskog dizajna. Uz JYSK proizvode iz najnovijeg asortimana vrtnog namještaja, svi mogu stvoriti skladan ugođaj za beskompromisno uživanje u svakom slobodnom trenutku“, kazala je Zvjezdana Novak, JYSK-ova menadžerica za prodaju i marketing.

Zvjezdana Novak, menadžerica za marketing i prodaju JYSK-a

Uvođenjem ovih trendova kao i novog koncepta uređenja prodavnica, JYSK planira nastaviti pozitivan rast u Bosni i Hercegovini koji pokazuju prošlogodišnji rezultati.

Ivan Protega, retail menadžer JYSK-a za BiH i Sloveniju

„Jako sam zadovoljan činjenicom da je sve većem broju kupaca u Bosni i Hercegovini JYSK prvi izbor. Kao rezultat toga JYSK je u 2018. postigao najbolje rezultate do sada sa prometom od 46.872.299 BAM i EBIT-om od 5.953.650 BAM, što je povećanje od 18,7 posto u usporedbi s godinom prije. Ovakav značajan iskorak daje nam nevjerojatan vjetar u leđa te smo sigurni da će se trend rasta nastaviti. JYSK kao tradicionalno nagrađivan poslodavac planira otvaranje novih radnih mjesta tako da ćemo do kraja 2019. otvaranjem još dvije nove prodavnice imati ukupno 26 prodavnica u BiH sa više od 180 zaposlenih“, izjavio je Ivan Protega, retail manager JYSK-a za BiH i Sloveniju.

Nova kolekcija JYSK vrtnog namještaja dostupna je već sada u svim JYSK prodavnicama u Bosni i Hercegovini kao i na JYSK web shopu.

Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.ba

Mirela Laković, moderator