Jesen bez stresa – uz JYSK svaki dan pronađite svoj HYGGE trenutak

0

Cilj kampanje „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ je podsjetiti na dansku filozofiju za stress-free život koja se vodi tezom da treba uživati u sitnicama i trenucima posvećenima sebi

Ljeto je za većinu ljudi sinonim za opuštanje i odmor. Jesen kuca na vrata, a sa ovim godišnjim dobom i mnogo obaveza i zadataka koje jednostavno prizivaju dozu stresa. Vodeći se danskom filozofijom jednostavnosti, uživanja u sitnicama koje život znače, JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ kojom je cilj podsjetiti na važnost pronalaženja svoje stress-free zone; svaki dan bez obzira na to gdje se nalazite.

Selma Aganagić Gabela

Poznata je činjenica da se Danci smatraju najsretnijom nacijom na svijetu, a da li je razlog tome njihova filozofija stila i načina života? Tzv. „hygge“ stavlja naglasak na kreiranju malih svakodnevnih rituala koji izazivaju opuštanje, ugodu i sreću i ova se filozofija zalaže za uživanje u malim stvarima, kao na primjer opuštanju uz šoljicu čaja, golicanje sa djetetom, omiljenu knjigu ili jednostavno odmaranje sa pogledom na šumu uz hrskavi keks.

Belma Halilović

Hygge je danski odgovor na burn-out, a mi smo provjerili kako su poznate Bosanke i Hercegovke prihvatile ovaj način življenja.

Danski odgovor na burn-out

Dosada su kampanju podržali brojni influenseri i pojedinci tako što su uzeli predah u danu i posvetili se uživanju u malim stvarima bez puno planiranja i zauzimanja prostora, a svoje maštovite „hygge kutke“  na njima dragim lokacijama objavili na društvenim mrežama uz #mojHYGGEkutak.

Amira Hondo

Među onima koji su održali kampanju su i Selma Aganagić-Gabela (https://www.instagram.com/simply.selma/), Amira Hondo (https://www.instagram.com/amirahondo/), Ajla Huremović (https://www.instagram.com/ajlahuremovic/), Ajla Peco (https://www.instagram.com/odglagolavoljeti/) i Belma Halilović (https://www.instagram.com/h_belma_/).

Bitan je osjećaj a ne lokacija

Povratkom sa godišnjih odmora i početkom razdoblja promjenjivog vremena, mnogi će poželjeti da u svoj dom unesu malo topline. Kvalitetno i udobno provedeno vrijeme u svom domu ili izvan njega ključno je za odmor preopterećenog organizma.

Ajla Peco

JYSK i ove sezone ima jedinstveni jesenski asortiman koji naglasak stavlja na balans, mir, ugodu te posvećenost detaljima. Kampanja „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ potiče kombinaciju hygge trenutaka – osjećaja prostranosti koji se postiže fleksibilnim rješenjima, okruglim oblicima i uz mrvicu boje; stvaranjem smirene atmosfere korištenjem mekanih materijala i malih dekoracija koje prostoru daju lični dodir.