Cilj kampanje „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ je podsjetiti na dansku filozofiju za stress-free život koja se vodi tezom da treba uživati u sitnicama i trenucima posvećenima sebi
Ljeto je za većinu ljudi sinonim za opuštanje i odmor. Jesen kuca na vrata, a sa ovim godišnjim dobom i mnogo obaveza i zadataka koje jednostavno prizivaju dozu stresa. Vodeći se danskom filozofijom jednostavnosti, uživanja u sitnicama koje život znače, JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ kojom je cilj podsjetiti na važnost pronalaženja svoje stress-free zone; svaki dan bez obzira na to gdje se nalazite.
Poznata je činjenica da se Danci smatraju najsretnijom nacijom na svijetu, a da li je razlog tome njihova filozofija stila i načina života? Tzv. „hygge“ stavlja naglasak na kreiranju malih svakodnevnih rituala koji izazivaju opuštanje, ugodu i sreću i ova se filozofija zalaže za uživanje u malim stvarima, kao na primjer opuštanju uz šoljicu čaja, golicanje sa djetetom, omiljenu knjigu ili jednostavno odmaranje sa pogledom na šumu uz hrskavi keks.
Hygge je danski odgovor na burn-out, a mi smo provjerili kako su poznate Bosanke i Hercegovke prihvatile ovaj način življenja.
Danski odgovor na burn-out
Dosada su kampanju podržali brojni influenseri i pojedinci tako što su uzeli predah u danu i posvetili se uživanju u malim stvarima bez puno planiranja i zauzimanja prostora, a svoje maštovite „hygge kutke“ na njima dragim lokacijama objavili na društvenim mrežama uz #mojHYGGEkutak.
Među onima koji su održali kampanju su i Selma Aganagić-Gabela (https://www.instagram.com/simply.selma/), Amira Hondo (https://www.instagram.com/amirahondo/), Ajla Huremović (https://www.instagram.com/ajlahuremovic/), Ajla Peco (https://www.instagram.com/odglagolavoljeti/) i Belma Halilović (https://www.instagram.com/h_belma_/).
Bitan je osjećaj a ne lokacija
Povratkom sa godišnjih odmora i početkom razdoblja promjenjivog vremena, mnogi će poželjeti da u svoj dom unesu malo topline. Kvalitetno i udobno provedeno vrijeme u svom domu ili izvan njega ključno je za odmor preopterećenog organizma.
JYSK i ove sezone ima jedinstveni jesenski asortiman koji naglasak stavlja na balans, mir, ugodu te posvećenost detaljima. Kampanja „HYGGE je tamo gdje je JYSK“ potiče kombinaciju hygge trenutaka – osjećaja prostranosti koji se postiže fleksibilnim rješenjima, okruglim oblicima i uz mrvicu boje; stvaranjem smirene atmosfere korištenjem mekanih materijala i malih dekoracija koje prostoru daju lični dodir.