Savjetodavna firma AlixPartners objavila je zanimljive podatke. Već u prvom kvartalu, Kina je s 1,07 miliona izvezenih automobila prestigla Japan s 954.000 automobila, a slijede kao izvoznici Njemačka (840.000), Južna Koreja (750.000) i Meksiko (741.000).
Od 20,5 miliona automobila prodanih u Kini ove godine, 10,5 miliona vozila iz proizvodnih je pogona domaćih proizvođača – više od polovine.
VW, BMW i Mercedes sve više zaostaju na ovom važnom tržištu. Vjerni krilatici “Kina nije dovoljna”, domaći proizvođači probijaju se na svjetsko tržište i sve više pritišću evropske proizvođače automobila na njihovim lokalnim tržištima.
Kineskim proizvođačima otvorilo se i veliko rusko tržište nakon što su ga napustili mnogi evropski, japanski i korejski proizvođači, prenosi Hak revija.
Dok evropski proizvođači sanjaju o električnim automobilima koji koštaju oko 25.000 eura, kineski proizvođači već imaju modele koje na lokalnom tržištu prodaju za oko 10.000 eura.