Japan Airlines omogućava putnicima da izbjegnu sjedenje pored male djece

0

Aviokompanija Japan Airlines uvela je novu mogućnost u svom rezervacijskom sistemu bi putnicima koji kupuju karte i rezervišu mjesta pokazala na kojim sjedištima će se nalaziti djeca tokom leta.

Tokom postupka odabira sjedala, kupcima će se prikazivati sličica sa djetetom na mjestima sjedišta na kojima će sjediti dijete do 2 godine.

“Putnici koji putuju sa djecom starosti između 8 dana i 2 godine koji biraju svoja mjesta na web stranici kompanije imaće ikonicu za djecu koja će biti prikazana na njihovim mjestima na ekranu za izbor sjedišta”, navela je aviokompanija na svojoj web stranici.

No, navedeno je kako se ove oznake u nekim okolnostima neće prikazati ispravno, kao što je promjena aviona prije leta ili ako se sjedišta ne biraju direktno putem web stranice Japan Airlinesa.

Nova praksa

I druge aviokompanije uvele su načine da putnici izbjegnu sjedenje u blizini mlađe djece. AirAsia X uvela je “tihu zonu” na svim svojim letovima 2017. godine, izdvojivši osam redova u kojima ne mogu sjediti djeca mlađa od 10 godina.

Indijski avioprevoznik IndiGo uveo je sličnu mjeru 2016. godine, označavajući svoje premium zone dodatnog prostora za noge “mirnim zonama” i zabranjujući da u njima sjede putnici mlađi od 12 godina.

Nekoliko aviokompanija, uključujući Air New Zealand i Qantas, prikazuju sličicu kolijevke  na mapama sjedišta za odabrane letove kako bi pomogli roditeljima koji putuju sa novorođenčadima da odaberu odgovarajuća sjedala, što također može pomoći ostalim putnicima da vide gdje su bebe u avionu.