“Heineken” pretekao “Coca-Colu” na mjestu najnagrađivanijeg brenda

0

Kompanija „Heineken“ je pretekla apsolutnog šampiona „Coca-Colu“ u trci za najnagrađivaniji brend u 2016. godini, najviše zahvaljujući reklamnoj kampanji „Le Big Swim“, za pivo Kronenburg u kojoj je učestvovao fudbaler i glumac Erik Kantona.

Lista najnagrađivanijih brendova, koja je objavljena danas u okviru Gunn izveštaja za medije, kombinuje pobjednike u oblasti medijskih inovacija, kreativnosti i efektivnosti reklamiranja, koja obuhvata brendove iz preko 40 zemalja.

Brend „Heineken“ se od 2015. godine popeo za pet mjesta na listi nagrađivanih brendova, nakon što je osvojio nagrade na 14 festivala, čime je prikupio ukupno 90 poena. Zahvaljujući dobrim reklamnim kampanjama, kompanija je zabilježila povećanje zarade za 1,4 odsto u 2016. godini i ukupna zarada iznosi 21,89 milijardi dolara.

Drugoplasirana „Coca-Cola“ je pretrpila pad od 5 procenata i ukupno zaradila 41,9 milijardi dolara prošle godine. U Gunn izvještaju se navodi da je „Coca-Cola“ prikupila 78 poena osvojivši ukupno 25 nagrada širom sveta, a trećeplasirani „McDonalds “, je visoku poziciju zaslužio osvojivši nagrade u kategoriji najboljih reklamnih kampanja u Brazilu, Hong Kongu i na Filipinima.

Lista 11 najnagrađivanijih brendova u 2016. godini obuhvata:

  1. “Heineken”,
  2. “Coca-Cola”,
  3. “McDonald’s”,
  4. “KFC”,
  5. “Microsoft”,
  6. “Samsung”,
  7. “Vodafone”,
  8. “John Lewis”,
  9. “Disney”,
  10. “Visa”,
  11. “Pepsi”.

Ekonomski Online