GMP Kompani jača poziciju proizvođača luksuznog namještaja

0

“GMP Kompani” iz Banjaluke, proizvodnjom tapaciranog namještaja počela se baviti 1997. godine, otvaranjem malog porodičnog preduzeća.

Vizija da u budućnosti postane moderno, tehnološki inovativno, ekološki osvješteno, ali i društveno odgovorno preduzeće, danas je stvarnost. Zoran Joldžić, izvršni direktor, sa ponosom ističe uspjehe ove kompanije.

– Danas zapošljavamo 180 radnika. Naši brendovi su GMP, COMO i Volumen, novi brend. Ne bavimo se uslugama proizvodnje za druge brendove već sa vlastitim timom razvoja kreiramo sopstveni proizvod od njegovog osmišljavanja do testne i finalne proizvodnje, te plasmana na tržište – priča Joldžić.

Međunarodna podrška za samostalno poslovanje

EU4Business Recovery projekat kreiran je u cilju povećanja poslovne uspješnosti, konkurentnosti, otvaranja novih radnih mjesta, kreiranja novih usluga poslovne podrške i poslovnih mreža nakon pandemije COVID – 19. Zahvaljujući projektnoj podršci, „GMP Kompani“ danas je uspješno pozicionirana na domaćem i inozemnom tržištu kao proizvođač luksuznog namještaja.

– Biti proizvođač luksuznog namještaja, nije moguće bez ulaganja u opremu višeg tehnološkog razvoja. Uz pomoć EU4Business Recovery projekta, finansirali smo nabavku CNC opreme za krivolinijsku obradu i rezanje spužve. Obradni centar olakšao nam je i saradnju sa industrijskim dizajnerom koji je sa našim timom razvoja radio na ovom projektu. Na ovaj način, postali smo samostalni u projektovanju, dizajnu i razvoju novih proizvoda. Kroz projekat, razvili smo četiri nova modela tapaciranog namještaja. Riječ je o brendu Volumen: ugaonim garniturama, trosjedima, dvosjedima, foteljama odnosno o jastučnom tapaciranom namještaju – objašnjava Joldžić.

Nabavkom CNC mašine za krivolinijsko rezanje spužve, kompanija je kreirala i bazu podataka koju, kroz svoj rad, ova oprema pravi. Povezivanjem baze podataka sa modernim digitalnim alatima, uprava kompanije danas raspolaže informacijama potrebnim za donošenje ispravnih i pravovremenih odluka.

Porast poslovnih rezultata

Cilj EU4Business Recovery projekta, između ostalog, smanjenje je posljedica izazvanih pandemijom COVID – 19 na poljoprivredna i turistička preduzeća, mikro, mala i srednja preduzeća u metalnom i drvnom sektoru, sektor proizvodnje tekstila, odjeće, kože i obuće, te poduzetnike i poljoprivrednike.

– Jedna od naših projektnih ciljeva bio je i vraćanje poslovnih rezultata kompanije na rezultate koje smo imali prije COVID – 19 pandemije i taj cilj smo postigli. Danas bilježimo porast proizvodnje za 10 posto, rast domaćih i regionalnih dobavljača za 20 posto, a uspjeli smo i održati zaposlenosti na novu koji je bio prije pandemije – nastavlja Joldžić.

Projekat Covid-19 Investment Response/EU4BussinessRecovery sufinansiraju Evropska unija i Savezna Republika Njemačka, a zajednički provode Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit GmbH (GIZ), Međunarodna organizacija rada (ILO) i Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP).

– Projekti poput ovoga značajni su za razvoj bh. privrede. Poručujemo privrednicima i ljudima koji se bave razvojem poslovanja da se prijave na projekte slične ovom jer će kroz njihovu realizaciju steći iskustva i znanja koja će im pomoći da razviju svoje poslove i zadržimo mlade u Bosni i Hercegovini – napominje Joldžić.