Kompanija Glovo u BiH se oglasila nakon nedavnih informacija o privremenom prekidu Glovo servisa u Bosni i Hercegovini u petak.
Glovo pojašnjava da je razlog isključivo vezan za administrativnu proceduru koja zahtijeva ažuriranje registriranih poslovnih djelatnosti.
– Svjesni smo da su se pojavila različita tumačenja, međutim potvrđujemo da je prekid bio isključivo vezan za ovu administrativnu obavezu. Glovo aktivno sarađuje s nadležnim institucijama kako bi se pitanje što brže riješilo – saopštili su iz Glova.
Trenutno posluju putem Donesi, lokalne dostavne službe integrirane u njihov ekosistem, kako bi osigurali nesmetan kontinuitet pružanja usluga.
– Korisnici mogu nastaviti koristiti sve usluge putem Glovo aplikacije. Kompanija ostaje u potpunosti posvećena Bosni i Hercegovini, s ciljem osiguravanja kontinuiranog pružanja usluga za korisnike, partnere i sve koji se povezuju putem aplikacije – naveli su iz Glova


