Uz inflaciju i rastuće cijene komunalnih usluga koje vrše pritisak na raspoloživi prihod potrošača i poslovne marže, Glovo — pionirska višekategorijska aplikacija pokreće Glovo Local, novi program za mala i srednja preduzeća u maloprodajnoj i restoranskoj industriji kako bi im se omogućilo da digitaliziraju svoje proizvode i usluge kako bi potaknuli svoj rast.
Glovo Local je web stranica gdje lokalne kompanije mogu birati rješenja na osnovu svojih potreba i želja.
Usluge koje su dostupne malim i srednjim preduzećima uključuju digitalna i operativna rješenja za njihove digitalne kanale i trgovine. Na ovoj web stranici postavljeni su namjenski alati koji pomažu korisnicima da upravljaju svojim operacijama na prodajnom mjestu, gdje će imati uvid u podatke do pružanja rješenja za lanac nabavke. U konačnici mala i srednja preduzeća imat će dodatne mogućnosti da razvijaju svoje poslovanje u oblasti marketinga i drugih reklamnih usluga, što će voditi povećanju vidljivosti i novim klijentima. Glovo Local je jedinstven online ekosistem koji pruža mogućnosti učenja i daljeg digtalnog razvoja korisnika.
“U Bosni i Hercegovini značajan dio naših partnera su mala lokalna preduzeća u čiji potencijal snažno vjerujemo. Svjesni smo uloge koju igramo u pomaganju lokalnim preduzećima da se digitalizuju, a sa Glovo Local-om ih stavljamo u središte naše strategije, jačajući naše tehnološke i operativne napore kako bismo im donijeli više i bolja rešenja za unapređenje njihovog poslovanja. Koristeći alate koje Glovo Local pruža, možemo im pomoći da dosegnu više kupaca, ubrzavajući njihov put ka rastu i održivoj profitabilnosti. Na ovaj način otvaramo put preduzećima da rastu i podstiču lokalnu ekonomiju”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo Bosna i Hercegovina.
Pokrećući se na svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje, Glovo Local je prvi takav program u Evropi, Africi i Aziji koji pruža konsolidovani portfolio usluga i rešenja za mala i srednja preduzeća, specifična za njihove potrebe.
Lansiranje Glovo Local-a poklapa se sa istraživanjem koje je Glovo sproveo u periodu od septembra do novembra 2022. Studija o više od 3.200 malih i srednjih preduzeća s hranom, namirnicama i restoranima na devet tržišta u Evropi i Africi (Velika Britanija, Španija, Portugal, Italija , Poljska, Bugarska, Kenija, Rumunija i Maroko) otkrili su da više od jedne trećine malih i srednjih preduzeća (34%) smatra da je sticanje novih klijenata glavni izazov, dok gotovo polovina (48%) malih i srednjih preduzeća u svim zemljama kaže da njihovim klijentima digitalno iskustvo postaje važnije od iskustva u realnom svijetu.
Među faktorima koji su doveli do toga da mala i sredna preduzeža traže dodatnu podršku i rješenja bili su promjene potrošačkih navika, visoka inflacija, niža potrošnja potrošača i sveobuhvatni makroekonomski rizici.