Gigant iz Tešnja kupio lokalnu firmu: Povećali promet za 200 posto i otvorili novi pogon

0

Kompanija je osnovana 2017. godine u Tešnju, a nakon samo četiri godine, početkom 2021. napravljen je značajan iskorak akvizicijom od strane uspješne domaće kompanije Hifa-Oil

Pred brojnim zvanicama, poslovnim partnerima, prijateljima i predstavnicima medija, u petak 2. decembra, u Tešnju, svečano je otvoren novi proizvodni pogon i upravna zgrada kompanije Hit Design, članice Hifa-Oil grupacije. Svečanim presjecanjem vrpce ovaj trenutak su ozvaničili Sumeja Ahmetlić, članica uprave kompanija Hit Design i Hifa-Oil i Suad Huskić, načelnik Općine Tešanj.

Otvaranje novog proizvodnog pogona i upravne zgrade bilo je idealna prilika da se javnosti predstavi i novo ime kompanije koja sada već posluje pod imenom Nostro. Kompanija Nostro pored proizvodnje i prodaje tapaciranog namještaja, madraca i nadmadraca premium kvalitete, bavi se i potpunim opremanjem i uređenjem enterijera po principu ključ u ruke. Novo ime kompanije izabrano je s ciljem veće prepoznatljivosti i zbog fokusa na inostrano tržište što je jedan od glavnih ciljeva u idućoj godini poslovanja.

„Danas predstavljamo novo ime kompanije, Hit Design postaje Nostro, te nastavlja jednako uspješno graditi svoju priču na tržištu BiH, ali i šire. Cilj nam je graditi kompaniju koja će biti domaći proizvođač, ali sa svjetskom reputacijom koju ćemo ostvariti kao izvozno orjentisana kompanija. Zadovoljni smo, jer od samog početka bilježimo rast, kako poslovanja, tako i uposlenika i taj trend ćemo i nastaviti“, istaknula je prilikom otvaranja Sumeja Ahmetlić.

Načelnik Općine Tešanj Suad Huskić, pohvalio je još jedan uspješan poslovni poduhvat grupacije Hifa-Oil koja svojim poslovanjem doprinosi pozitivnom poslovnom okruženju ove općine.

Rezulati poslovanja kompanije Nostro pod okriljem grupacije Hifa-Oil pokazuju rast poslovanja te je od akvizicije do danas zabilježeno povećanje prometa od 200%, dok se broj zaposlenih povećao za 215%. Kompanija Nostro trenutno upošljava 63 osobe, a u trenutku akvizicije taj broj je bio 20.

Osim povećanja prometa i broja uposlenika, ulaže se i u modernizaciju proizvodnje kako bi se zadovoljili evropski standardi i postigao vrhunski kvalitet. Osim otvaranja novog proizvodnog pogona u planu je uskoro i otvaranje nove hale za skladištenje i transport proizvoda.

Nakon otvaranja gosti su imali priliku obići novootvoreni proizvodni pogon i upoznati se s načinom proizvodnje premium madraca i nadmadraca vrhunske kvalitete koji se na tržište plasiraju pod brendom Oblak. Zatim su posjetili showroom u kojem im je predstavljena nova linija kreveta kompanije Nostro. Osnovni fokus kompanije Nostro jeste na kreiranju estetski perfektnih rješenja prilagođenih individualnim potrebama klijenata, kao i razvoj ideja i projekata koji imaju jedinstven stil i prepoznatljivost.

Inače, kompanija Hit Design osnovana je 2017. godine u Tešnju, a nakon samo četiri godine, početkom 2021. napravljen je značajan iskorak akvizicijom od strane uspješne domaće kompanije Hifa-Oil, što je omogućilo rast investicija, širenje proizvodnog pogona i ekspanziju brenda na inostrana tržišta.

Od svog osnivanja kompanija razvija sektor proizvodnje koji uključuje dva pravca: proizvodnju tapaciranog namještaja i proizvodnju madraca i nadmadraca premium brenda „Oblak“, a kasnije formira i sektor „Hit Enterijeri“ koji se bavi kompletnim opremanjem poslovnih i privatnih enterijera.