Gif Porn: Svjetski uspjeh mladića iz Prnjavora

0

Mladić iz Prnjavora za kratko vrijeme postigao je veliki uspjeh u svijetu, a sve zahvaljujući društvenim mrežama. Mišu Subotića danas prati preko milion posjetilaca.

Studentski dani su mu omogućili da putuje i posjeti brojne evropske države, a četiri mjeseca je boravio i na tlu Amerike. Tri godine je radio kao montažer, kamerman i “motion graphic designer” na ATV-u i TV K3, piše Prnjavor.info.

Od 2015. godine započinje veliki uspjeh mladog Prnjavorčanina, koji je posjećujući razne regionalne IT konferencije, polako trasirao put ka uspjehu. Od trase, do samog uspjeha nije puno trebalo, za kratko vrijeme Subotić je postigao mnogo toga.

“Negdje u julu mjesecu 2015. godine sam na “Techcrunch-u” pročitao zanimljiv članak, u kojem se pisalo o tome kako će “Facebook” da dozvoli gifove i animirane profilne fotografije na svojoj platformi, bilo mi je zanimljivo, ali nisam davao veliki značaj tome. Kada je sve izašlo iz beta testa, kada su gifovi zaživjeli, uhvatio sam sebe kako skidam jedan za drugim i redovno ih dijelim sa prijateljima. Ugledao sam priliku da skupim što više ljudi, koji vole ovakve stvari i tada nastaje “Gif Porn”. Sve se desilo u studentskom domu, u čuvenoj Zoni 118, koju ovom prilikom pozdravljam. Ideja je bila da se svakodnevno bira i objavljuje najbolji gif sadržaj, koji smo mogli naći na internetu, a samo ime “Gif Porn” je nastalo kao vid marketinškog trika, za što brži rast i po uzoru na već postojeće stranice tipa “Food Porn” itd. Na samom početku stranicu sam ažurirao sa drugarom Bogdanom Tomičićem, ali kako je broj korisnika rastao od nas se očekivalo da dijelimo više sadržaja, kao i da biramo sve bolji i bolji sadržaj, pa sam iz “Glitch Art Community-a” našao još nekoliko editora, koji su bili zainteresovani da rade na ovom projektu. Za manje od godinu dana naša platforma prelazi milion korisnika, a trenutno ima preko dva miliona, pri čemu je sedmični rast između 50 i 90 hiljada novih korisnika”, kaže Subotić.

“Gif Porn” je platforma kroz koju umjetnici i entuzijasti mogu da predstave svoj rad, i da njihov rad bude viđen od strane ogromnog broja ljudi. Gifove prave po narudžbi za marketinške firme, u svrhu raznih kampanja.

Mladi Prnjavorčanin naglašava da u poslu kojim se bavi nema formule uspjeha, ali da bi se uspjelo potrebno je više stvari spojiti u jednu cjelinu. Pored svakodnevne edukacije, praćenja važnih informacija, bitan faktor je povezivanje sa ljudima koji se bave sličnim poslom. preko noći.

“Trenutno sam u Ankari, gdje zajedno sa poslovnim partnerom Redžepom Altunom i našim timom, radimo na izradi web sajta, kao i formiranju poslovnog modela “Gif Porna”. U skorijoj budućnosti trebala bi se pojaviti i aplikacija za pravljenje gifova, gdje bi svi članove naše platforme bili u prilici da se iskažu kroz gif. U planu je pravljenje “live stream” platforme, kao i nastavak rada na meni jako dragom projektu “cener.com””, kaže Subotić.