European Communications: Vrijednost brenda BH Telecoma povećana za 52 posto

0

Već drugu godinu zaredom, renomirani časopis European Communications u partnerstvu sa Brend Finance objavljuje listu najboljih brendova iz telekom industrije.

Vodeći telekom operater u Evropi je Deutsche Telecom čiji brend vrijedi 36 miliona dolara, drugi je britanski Vodafone s padom vrijednosti brenda od 22 posto dok je na trećem mjestu francuski Orange.

Ovogodišnja lista rankira kompaniju BH Telecom na 84. mjesto uz povećanje vrijednosti brenda od 52 posto i izračunatom brend vrijednosti u iznosu od 48 miliona $. Ovim se BH Telecom svrstava u jedini telekom operater u BIH kojem je vrijednost brenda povećana.

Brend kao neopipljiva imovina kompanije uklučuje vrijednost imena, pojmove, znakove, simbole, logotipe s namjerom da identificira robu, usluge ili lica, ili kombinaciju istih, kreirajući karakterističan ugled, pomoću kojeg se mjeri vrijednost na tržištu. „ Da bi odredili snagu Brenda razvili smo Index Snage Brenda (BSI), pomoću kojeg analiziramo marketinško investiranje, ujednačenost brenda i konačno njihov utjecaj. Nakon ove analize, svakom brednu je dodjeljen BSI rezultat 100 koji se uvodi u kalkulaciju vrijednosti Brenda.

Na osnovu rezultata, svakom brendu na tabeli rezultata se dodjeljuje cijena između AAA+D u obliku slinom cijeni kreditiranja. AAA+brendovi su iznimno jaki i odlično pozicionirani dok se neupješnom Brandu dodjeljuje D stepen“, objašnjavaju u časopisu European Communications.

 

Fena