EDIN KARABEG: Povećali smo dobit prošle godine za više od 30 posto!

0

Uprkos kompleksnoj ekonomsko-političkoj situaciji, rezultati poslovanja “Sberbanke BH” za prošlu godinu zaista su impresivni. Dobit nam je porasla za više od 30 posto.

Povećali smo aktivu, rast je bio tri puta veći od prosjeka na tržištu. Istovremeno smo plasirali dva puta više kredita nego što je prosjek tržišta. Ipak, ono što nam je posebno drago je porast povjerenja građana u našu banku.

Čak 30 posto više građana povjerilo nam je brigu o depozitima nego u prethodnoj godini, kazao je za “Avaz” direktor “Sberbanke BH” Edin Karabeg.

Povjerenje građana

– Ovo povjerenje rezultat je dugotrajnog i napornog rada, kojim smo željeli pokazati klijentima da se mogu osloniti na nas. Nezavisna istraživanja su pokazala da klijenti prepoznaju “Sberbanku” po visokom kvalitetu uslužnosti, inovativnosti i profesionalizmu – pojasnio je Karabeg.

Dodao je da i na početku ove godine “Sberbanka BH” nastavlja rast poslovanja, privlačenje novih klijenata, ali i širenje mreže poslovnica.

– Travničanima smo krajem februara omogućili korištenje naših usluga u modernoj poslovnici, a uskoro ćemo i građanima Sanskog Mosta. Za sve one koji završavaju poslove upotrebom mobilnih uređaja, dodatno smo unaprijedili online servise, a naša redizajnirana internetska stranica ima neka svojstva koja se na domaćem finansijskom tržištu pojavljuju prvi put – kazao je Karabeg.

Smatra da su klijenti prepoznali “Sberbanku BH” kao banku prvog izbora kod kreditiranja.

– Banka smo prvog izbora štednih proizvoda, a vjerujemo da ćemo uskoro biti i banka prvog izbora kartičnog poslovanja. Početkom godine, tržištu smo poslali snažnu poruku o ozbiljnosti naših namjera ulaskom u najveći program lojalnosti u BiH. Potpisivanjem ugovora o dugogodišnjoj saradnji u okviru “Pika kartica” najavili smo novo razdoblje u finansijskom poslovanju. Postojećim i budućim klijentima omogućili smo dodatne pogodnosti kroz korištenje proizvoda koncipiranih prema njihovim potrebama i očekivanjima – naglasio je Karabeg.

Dodaje da “Sberbanka BH” čini živote ljudi boljima, pomažući im da ostvare svoje težnje i snove.

– To je naša misija. Zato se naša proljetna kampanja realizira pod sloganom “Proljeće budi nove želje. Mi ostvarujemo”. Također, bitan segment našeg poslovanja je i finansiranje projekata koji unapređuju opću klimu u društvu, ali istovremeno i rješavaju konkretne probleme građana – zaključio je Karabeg.

Edukacija mladih

Kako je pojasnio, “Sberbanka” upravo radi na finansiranju veoma skupog, ali prijeko potrebnog medicinskog uređaja, koji će građanima omogućiti da brže i jednostavnije obave medicinske pretrage i tako značajno povećaju šanse za izlječenje.

– Aktivno učestvujemo i u javnim humanitarnim akcijama, a posebno me raduje činjenica da su naši zaposlenici direktno uključeni u realizaciju donatorskih aktivnosti. Poseban fokus stavljamo na edukaciju i motiviranje mladih da se bave poduzetništvom. Želimo pomoći mladima da sreću i poslovnu karijeru izgrađuju u svojoj državi – ističe Karabeg.

“Sberbanka” uspješno posluje duže od 170 godina

“Sberbanka BH” pripada velikoj međunarodnoj bankarskoj grupaciji sa sjedištem u Moskvi, koja uspješno posluje duže od 170 godina. Prije dvije sedmice, “Sberbanka Rusija” objavila je da je okončala proteklu godinu sa profitom od 223 milijarde rubalja (skoro 3 milijarde eura).