Sektor e-trgovine u Njemačkoj porastao je za 11,6 posto u 2019. godini u odnosu na godinu ranije, javlja Anadolu Agency (AA).
Njemačka agencija za e-trgovinu i prodaju na daljinu (BEVH) saopćila je da je sektor e-trgovine (uključujući PDV) u Njemačkoj tokom 2019. godine iznosio 72,6 milijardi eura, što je više za 11,6 posto u odnosu na 2018. kada je iznosio 65,1 milijardi eura.
Direktor BEVH-a Christoph Wenk-Fischer je izjavio da je, prema tome, prošla godina bila rekordna po pitanju e-trgovine u Njemačkoj.
Istakao je također kako je već odavno postalo jasno da je digitalna trgovina lokomotiva maloprodaje u današnjem svijetu.
Iz BEVH-a procjenjuju da će sektor e-trgovine u Njemačkoj ove godine porasti za oko 10 posto i dostići brojku od 80 milijardi eura.
Kupovanje preko interneta može biti najbrži i često najjeftiniji način kupovine određenog proizvoda. Trgovina putem interneta se smatra najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova.
Najveća europska tržišta e-trgovine su Njemačka, Velika Britanija i Francuska. Ova tri tržišta zajedno ostvaruju više od polovice potrošnje putem e-trgovine u Evropi.
Prekogranično poslovanje se također i dalje povećava, kako u Evropi tako i izvan nje. Najveći postotak potrošača koji kupuju putem e-trgovine iz inozemstva nalazi se u nordijskim zemljama, dok potrošači iz Velike Britanije, Njemačke i Belgije kupuju iz inozemstva kako bi imali pristup novim proizvodima iz svih krajeva svijeta.