Domaće je najbolje: BM Line osvaja tržište

0

Da se marljivim trudom i radom mogu postići i zavidni rezultati, govori primjer mladog poslovnog čovjeka Mirnesa Bošnjakovića, direktora firme BM Logistic d.o.o. Sarajevo.

Od 2004. godine radi kao menadžer u farmaceutskoj i hemijskoj industriji za jednu od vodećih kompanija u BiH.  Zahvaljujući stečenom znanju i iskustvu, kao logičan korak u poslovanju  2011. godina nametnula se ideja o pokretanju vlastitog biznisa. O realizovanim i budućim projektima smo razgovarali sa Bošnjakovićem.

“Vizija BM Logistica oduvijek je bila da pružimo našim kupcima što bolju i kvalitetniju uslugu i proizvode, a da se pritom i sami profesionalno usavršavamo i unaprjeđujemo uslove rada. Stalnim razvojem i ulaganjima u ljude, opremu i poslovne procese nastojimo se suočiti sa svim poslovnim izazovima i našim klijentima ponuditi najbolja rješenja te tako doprinijeti i njihovom razvoju”, kaže Bošnjaković.

Vlastita linija proizvoda

bml1Slijedeći upravo tu viziju, uspješno je za kratko vrijeme razvijena respektabilna kompanija. BM Logistic je danas na tržištu BiH prepoznatljiv brend iza kojeg stoje brojni uspješno realizovani projekti u oblasti transporta, distribucije hemikalija, eteričnih ulja, sirovina za proizvodnju kozmetike i kućne hemije te medicinske opreme i pribora.

Ono čime se posebno ponose u BM Logisticu jeste njihova vlastita linija sofisticiranih i kvalitetnih proizvoda za autokozmetiku i kućnu hemiju “BM Line”.

“Odlučili smo se na ovaj potez želeći pružiti  našem tržištu proizvode  ekvivalentne najpoznatijim brendovima iz EU”, kažu u BM Logisticu.

Osim kvaliteta, proizvode krase i atraktivan dizajn i povoljne cijene, a kupci mogu birati između proizvoda kao što su sredstva za čišćenje staklenih površina, univerzalna sredstva za čišćenje, solna kiselina, varikina, destilovana voda, čistači za sanitarije, deterdženti za suđe, osvježivač prostora Fresh, auto šamponi, sjaj za gume, staklica -20 i -6 za vjetrobranska stakla… Kako bi se ova linija proizvoda za svakodnevnu upotrebu upotpunila, tu su i tečni sapuni za ruke Silky Rose, Magnolija, Jorgovan i Aloe Vera.

Saradnja sa najboljima

bml2

Potvrda kvalitete ovih proizvoda jeste i činjenica da ih koriste neki od prestižnih sarajevskih hotela poput Hotela Europe, Hotel Holiday Inn, Hotel Park, Hotel Hollywood, Hotel Hills…

Iako su na tržištu nepunu godinu dana, proizvodi su, uz skroman marketing, uspjeli pronaći svoje mjesto na tržištu, te se tako naći na policama skoro svih većih marketa u Sarajevu i šire, a kako ističu, uskoro ćemo njihove proizvode moći pronaći i u marketima Konzuma.

“Za sve koji rade u prerađivačkoj i proizvodnoj industriji najvažnije je pitanje plasmana proizvoda i ja sam sretan što je i jedan veliki lanac trgovina kao što je Konzum prepoznao naš kvalitet i poklonio nam povjerenje”, najavio je Bošnjaković.

Izgradnja partnerskih odnosa

Kompanija zapošljava mladi, visokoobrazovani kadar, koji inovativnim idejama doprinosi širenju asortimana proizvoda i usluga.

“Odnose s našim klijentima gradimo na međusobnom povjerenju i otvorenosti, sa željom postizanja dugoročnog partnerskog odnosa. Uvjereni smo da će nam upravo ta strategija koja se temelji na kvaliteti, uslužnosti i poštovanju prema partnerima i klijentima osigurati uspjeh kojemu težimo”, kaže Bošnjaković.

Pitali smo Mirnesa koliko su zadovoljni prodajom i da li su domaći proizvodi konkurentni stranima koji, kako se mnogi domaći proizvođači žale, dominiraju na policama u prodajnim objektima:

bml3

„Po kvaliteti, naši proizvodi apsolutno ne zaostaju za uvoznim. Obzirom da distribuiramo najkvalitetnije sirovine za proizvodnju u različitim industrijama, zadovoljstvo je reći da u toku distribucije tih sirovina nismo imali ni jednu reklamaciju. Nakon pokretanja vlastite linije proizvoda, logično je iste te sirovine iskoristiti i za vlastitu proizvodnju, te samim tim kontrolirano uticati na kvalitetu proizvoda. Kvalitet je ono čime pokušavamo doći do svijesti krajnjeg potrošača, a kako nemamo mogućnost izdvajati neka značajnija sredstva na promociju, za nas su upravo preporuke i zadovoljstvo dosadašnjih kupaca najbolji marketing“, kaže Mirnes.

Promocija zdravog načina života

Također zanimljiv, uspješno realizovan projekat je otvaranje Biljoteke “Zdravlje” u Zavidovićima.

bmline-2

“Uspjeli smo u jedan mali grad donijeti proizvode vrhunskih svjetskih i domaćih brendova, te na neki način probuditi svijest građana Zavidovića o zdravom načinu života. Ideja o Biljoteci je postojala više od dvije godine, a realizovana je sredinom 2016. godine”, pojašnjava Bošnjaković.

Planovi i projekti se ovdje ne završavaju. Iz BM Logistica najavljuju u skorijoj budućnosti realizaciju novih ideja kojima će unijeti svježinu kako u svoje poslovanje tako i na samo tržište.