Dobit Atlantic grupe pala za čak 40 posto

0

Atlantic Grupa je u prvoj polovici ove godine ostvarila neto dobit od 14,8 miliona eura, što je pad od 39,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavio je Atlantic.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 50,7 miliona eura i pala je za 11,7 posto. Prihod od prodaje ostvaren je u iznosu od 559,5 miliona eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 9,2 posto.

U prvom polugodištu, kako se navodi u saopćenju, najznačajniji rast među strateškim poslovnim područjima (SPP) ostvarili su Kafa (27,1 posto), Donat (14,5 posto) i Delikatesni namazi (13,6 posto). Kafa, kao najveća pojedinačna kategorija, čini 25,4 posto ukupnog prihoda.

U segmentu distribucije, najviši rast zabilježen je u Strateškom distribucijskom području (SDP) Srbija (25,2 posto) i Sjeverna Makedonija (13,9 posto).

Na najvećem tržištu, Hrvatskoj, ostvaren je prihod od prodaje od 181,9 miliona eura, što je rast od gotovo šest posto. Time je, kako se navodi, dodatno učvršćena tržišna pozicija.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe, vlastiti brendovi sudjeluju sa 64,9 posto, ljekarničko poslovanje s 8,9 posto, dok principalski brendovi čine 26,2 posto prihoda.

– Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2025. godine nastavlja ostvarivati odlične prodajne rezultate uslijed rasta prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima – kazao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi, prenosi Hina.

Uprkos snažnom rastu prihoda, kako je naveo, profitabilnost je pod pritiskom zbog rekordnih cijena sirove kafe i kakaa, kao i svjesnih ulaganja u zaposlenike i brendove, s ciljem dugoročnog rasta.

Obvezujućom ponudom za kupovinu kompanije Osem i branda Kekec te prodajom proizvodnje i branda Montana strateški su se, kazao je, usmjerili na osnaživanje temeljnih kategorija. Izdali su, kako je rekao, i nove korporativne obveznice u iznosu od 80 miliona eura, čime potvrđuju stabilnost i dugoročnu orijentaciju.