Close Menu
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Facebook X (Twitter) Instagram
Najnovije vijesti
  • Nova šoping destinacija: Jedan od najvećih tržnih centara u sarajevskoj regiji otvara se 27. avgusta
  • Sve je spremno za otvaranje 53. Sajma šljive u Gradačcu
  • Srbija u septembru otvara fabriku dronova s izraelskim vojnim gigantom: Poznati prvi detalji
  • Ginex uložio skoro 37 miliona KM u razvoj: Najavljeno dalje jačanje proizvodnje
  • Bh. biznismen dobio zeleno svjetlo za jedan od najvećih kompleksa u Beogradu: Donosimo detalje megaprojekta
  • Obnovljena željeznička veza poslije 38 godina: Evropa dobila rutu vozom dugu oko 5.000 kilometara
  • Novih pet miliona KM za kapitalna ulaganja u socijalnu zaštitu širom Federacije BiH
  • Porezna uprava FBiH: U periodu januar-juli 2026. godine uplaćeno skoro 5,2 milijardi KM javnih prihoda
  • Dani osiguranja u BiH 2026: Novi rizici traže nova znanja, partnerstva i odgovore
  • Imovina Centralne banke BiH prvi put premašila 20 milijardi KM, dobit skočila na 228 miliona
Biznis InfoBiznis Info
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
Biznis InfoBiznis Info
Home»Život i stil»Da li je organska hrana zaista zdravija?
Život i stil

Da li je organska hrana zaista zdravija?

BiznisInfoBy BiznisInfo09/09/2016Nema komentara2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email

Vječita diskusija o tome da li je organska hrana zdravija od konvencionalne pokrenula je mnoga istraživanja, koja su pokazala iznenađujuće rezultate.

Prva grupa različitih istraživanja najprije se bavila razlikom u ukusu između ove dvije vrste namirnica.

Kako bi provjerili da li je organska hrana ukusnija od konvencionalne, istraživači sa Univerziteta Upsala u Švedskoj davali su ispitanicima da probaju uzorke organskog i neorganskog paradajza. Većina ljudi je uglavnom govorila da im je ukusniji paradajz koji je ponuđen kao organski.

Međutim, ono što nisu znali je to da su pojedini od njih zapravo bili konvencionalni. Istraživači su ih namjerno pomiješali. Nekoliko studija do sada je pokazalo slične rezultate – ako se konvencionalni proizvod tajno predstavi kao organski, ljudi će misliti da je ukusniji. Ova istraživanja pokazala su da način na koji se usjev uzgaja, bilo organski ili konvencionalni, ne utiče na njegov ukus.

Sprovedene su i mnoge studije koje su ispitivale da li ima više hranljivih materija u organski uzgajanoj hrani. Istraživači sa Univerziteta Stanford su 2012. godine zaključili da nema značajne razlike u sadržini vitamina. Doktorka Ketrin Bredberi sa Oksforda kaže da je mnogo bitnije pitanje da li je organska hrana bolja po zdravlje od konvencionalne, koja sadrži određenu dozu sintetičkih pesticida.

“Ako se koriste u pretjeranim količinama, pesticidi u konvencionalno uzgajanoj hrani mogu biti toksični, a samim tim i štetni po naše zdravlje”, kaže Ketrin.

Ona i kolege su sproveli studiju u kojoj je učestvovalo više od 620.000 žena, od kojih su neke jele samo organske, a druge samo konvencionalne proizvode – devet godina. Željeli su da otkriju da li će se razviti kancerogene ćelije.

Google Dodajte BiznisInfo.ba među omiljene izvore na Googleu

Ketrin je primjetila da nije bilo razlike u ukupnoj stopi kancera između žena koje su jele samo organsko i onih koje nisu. Kada su u pitanju pojedinačne vrste kancera, Ketrin je otkrila da su žene koje često ili uvijek jedu organske proizvode manje izložene riziku od raka limfnog sistema, ali više izložene riziku raka dojke.

Iako se još ne zna kako pesticidi u hrani utiču na naše zdravlje, nauka ne podržava ni neke velike tvrdnje o organskoj hrani.

Podjeli:

  • Share on X (Opens in new window) X
  • Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
  • Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
  • Share on Telegram (Opens in new window) Telegram
  • Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
  • Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
najnovije

Nova šoping destinacija: Jedan od najvećih tržnih centara u sarajevskoj regiji otvara se 27. avgusta

11/08/2026

Sve je spremno za otvaranje 53. Sajma šljive u Gradačcu

11/08/2026

Srbija u septembru otvara fabriku dronova s izraelskim vojnim gigantom: Poznati prvi detalji

11/08/2026
IZDVOJENO

Dani osiguranja u BiH 2026: Novi rizici traže nova znanja, partnerstva i odgovore

11/08/2026

m:tel NetBiz donosi veće brzine za još uspješnije poslovanje

10/08/2026

HIFA OIL mreža bogatija za novu lokaciju u Jelahu

01/08/2026
Tagovi
BLSEIzvozBankeHrvatskainvesticijebiznis vijestiautomobilizapošljavanjetop pričeNjemačkaVlada FBiHVolkswagenBingoNaftaSASEturizam
O Nama

BiznisInfo je najposjećeniji poslovni portal u BiH. Pružamo najbolje i najbrže informacije iz oblasti biznisa i finansija. Donosimo savjete za uspjeh i informacije o investicijama u BiH.

Kontakt

© Sva prava pridržana, Agencija Number One, Sarajevo. WEB Development KGDevs.com

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.