Coca-Cola pauzira oglašavanje na društvenim mrežama

0

Coca-Cola je u petak objavila da će zaustaviti oglašavanje na svim platformama društvenih mreža na globalnom nivou najmanje 30 dana.

Firma je pojasnila da se ne pridružuje službenom bojkotu, ali rekla je da “pauzira” oglašavanje.

U sedmici otkako je grupa organizacija u SAD pozvala oglašivače na Facebooku da zaustave potrošnju na oglase tokom jula, više od 90 kompanija, uključujući Verizon, Patagoniju, REI, Lending Club i The North Face, objavilo je namjeru da se pridruže, prema listi organizacije Sleeping Giants.

– U svijetu nema mjesta rasizmu i nema mjesta rasizma na društvenim mrežama – rekao je u izjavi predsjednik Uprave Coca-Cole, James Quincey.

– Coca-Cola će pauzirati plaćeno oglašavanje na svim platformama društvenih medija na globalnom nivou najmanje 30 dana. Ovo ćemo iskoristiti za ponovnu procjenu naših pravila oglašavanja kako bismo utvrdili da li su potrebne revizije. Također očekujemo veću odgovornost i transparentnost od naših partnera na društvenim medijima – rekao je Quincey.

Podsjetimo da je grupa od 6 organizacija pozvala kompanije da prekinu s oglašavanjem na Facebooku jer, kako tvrde, ova društvena mreža nije spriječila širenje rastističkog sadržaja, lažnih vijesti i sadržaja koji poziva na nasilje.

J. P.