Coca Cola bilježi pad dobiti od 60,2 posto

0

Kompanija Coca Cola je zabilježila oštar pad neto dobiti od 60,2 posto na 1,4 milijarde dolara u drugom kvartalu ove godine, saopštio je ovaj proizvođač.

Prihodi kompanije su istovremeno opali za 16 procenata na 9,7 milijardi dolara. Sunovrat poslovnih rezultata je posljedica rashoda od 653 miliona dolara vezanih za prodaju punionica u Sjevernoj Americi, budući da se kompanija okreće širenju ponude negaziranih napitaka i onih sa minimalnim sadržajem šećera zbog opadanja potražnje za slatkim sokovima.

Obim prodaje je porastao u tri od četiri kategorije napitaka: sokovi, mliječni proizvodi i biljni napici; zatim voda, obogaćena voda i sportski napici; i na kraju čaj i kafa. Kod gaziranih napitaka je obim prodaje stagnirao. Glavni izvršni direktor James Cvinsi je izjavio da Coca Cola sada ulaže napore da zadovolji potrebu potrošača za nezaslađenim napicima i zdravijim proizvodima, preosi Oslobođenje.

Prodaja Coca Cole sa nultim procentom šećera Coca-Cola Zero Sugar zabilježila je snažan rast u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi i Latinskoj Americi. Kompanija je lansirala nove sokove od narandže u Kini i povećala zastupljenost svojih gustih i premijum sokova pod brendom “nosent u zapadnoj Evropi.

“Naši rezultati nam ulivaju samopouzdanje i nadu da ćemo ostvariti finansijske ciljeve za cijelu godinu čak i u izazovnim tržišnim uslovima i takođe ukazuju na dalji uspjeh u razvoju našeg portfolija kako bismo zadovoljili promjenu ukusa i želja potrošača”, rekao je Kvinsi. Akcije Coca Cole pale su za 0,5 posto na 45,01 dolara u trgovanju prije zvaničnog otvaranja berze, navodi France press.