Branding konferencija u Sarajevu: Ono što je inovacija danas, sutra je prošlost

0

Kako preoblikovati brand i prilagoditi ga svim promjenama, u fokusu je osme Branding konferencije koju je danas u Sarajevu organizirala komunikacijska agencija Via Media.

Ovogodišnja konferencija sa svojim sloganom “Reshape brands”, kako je kazala direktorica Via Medie Vesna Beganović, govori o tome koliko se zapravo moramo mijenjati s obzirom da su trendovi uslovljeni promjenama u medijima, ditalizacijom i drugim.

Doba u kojem živimo, kako je istaknuto, sa sobom donosi neminovnost kontinuirane adaptacije na promjene. Ono što je inovacija danas, sutra je prošlost, a trenutak iza toga očekuju nas još veće promjene i unapređenja.

Konferencija je, kako je dodala Beganović, i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja platformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.

“BiH ima velike šanse posebno u kategorijama proizvoda – vode, piva, mlijeka i mlječnih proizvoda, sira, te turizima. Također, imamo snažnu IT industriju i trebamo se fokusirati na grane industrija koje nam mogu pomoći da se brzo transformišemo. Veći broj kompanija koji je to prepoznao danas je na konferenciji da sa drugima podijeli svoja iskustva, znanja, sa svima onima koji mogu pomoći da BiH učinimo uspješnijom i konkurentnijom na ekonomskoj sceni, da se mladima pruže prilike i poveća zaposlenost, te da život naših građana učinimo boljim”, dodala je Beganović.

Kreativni direktor Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa smatra da je velika stvar da se ovakve konferencije dešavaju upravo u BiH.

“Ekonomija koja ima svoje brandove je snažna ekonomija. U BiH postoji veliki potencijal i vjerujemo da ovakva događanja, koja okupljaju stručnjake sa raznih strana svijeta, doprinose jačanju ekonomije”, kazao je Bruketa, dodajući da je njemu lično jedan od najsimptičnijih bh. brandova Violeta koja predstavlja primjer kako se od nule izgradio jedan snažan brand čije proizvode svakodnevno koristimo.

O tome što potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih govorio je na konferenciji Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing.

“Danas ćemo pokušati demistificirati neuromarketing, pokazati da može biti jednostavan iako se iza krije velika i kompleksna naučna metodologija. Radićemo prvi put u regiji live demonstraciju gdje ćemo jednu osobu spojiti na sve senzore koji su trenutno najbitniji u neuromarketingu i pokazati emotivne podsvjesne reakcije publici”, izjavio je Šumiga, CEO Promosapiensa.

Svoja iskustva podijelio je i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najutjecajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni (experience) marketing.

Organizatori su u drugom dijelu konferencije najavili i učešće Kerima Rashida, koji je pozicioniran u samom vrhu svjetskih industrijskih dizajnera.

Fena