Booking.com će otvoriti ured u Turskoj

0

Kako se očekuje, poznata internet stranica za rezervacije Booking.com otvoriće ured u Turskoj i plaćati porez u toj zemlji kao rezultat novih propisa ove zemlje koji se odnose na Internet a uglavnom su usmjereni na zaštitu ličnih podataka građana.

Novi zakoni zahtijevaju da društveni mediji poput Twittera, Instagrama i Facebooka imaju predstavnike u zemlji, koji bi bili odgovorni za uklanjanje nezakonitog sadržaja i blokiranje pristupa štetnom sadržaju.

Prema svemu sudeći, nova regulativa je urodila plodom kada je u pitanju pokretanje nove ere za aktivnosti takvih platformi u Turskoj, a Booking.com je jedna od njih. Ovoj internetskoj turističkoj agenciji nedostaje ured u Turskoj, ali ima nekoliko širom Evrope i regije MENA (Bliski Istok i Sjeverna Afrika).

Kompanija sa sjedištem u Amsterdamu neprekidno pregovara sa ministarstvima finansija i trgovine, piše turski Daily Sabah. Portal navodi da će ured biti otvoren u narednim danima i da je kompanija pristala platiti porez u vrijednosti od 7,5% svog prometa ostvarenog od poslovanja u Turskoj.

Očekuje se da će ovaj novi potez kompanije dovesti do ukidanja ograničenja pristupa koje je naštetilo preduzećima malih hotela koja su se u potpunosti oslanjala na stranicu.

Nelojalna konkurencija

Očekuje se da će otvaranje ureda u Turskoj anulirati sudsku odluku kojom se ograničavaju aktivnosti Booking.com-a u zemlji kao “mjera predostrožnosti” zbog nelojalne konkurencije.

Naime, u oktobru 2019. turski sud presudio je da je Booking.com koristio nelojalnu konkurentsku praksu. Njegove aktivnosti su u Turskoj ograničene kao “mjera predostrožnosti” od marta 2017. godine, nakon tužbe udruženja turskih turističkih agencija (TÜRSAB). Trenutna ograničenja onemogućuju rezervaciju unutar Turske putem Booking.com-a; međutim, sajt je i dalje dostupno za međunarodne rezervacije.

Odgovorna osoba

Novi zakonski prijedlog zemlje postavlja formalnu definiciju za pružatelje društvenih mreža i ima za cilj imenovanje odgovornog predstavnika za istrage i pravne postupke u vezi s prekršajima na platformama.

Potrebno je da pružaoci društvenih mreža sa sjedištem u inostranstvu a koji imaju više od milion posjetitelja dnevno u Turskoj imenuju barem jednog predstavnika u zemlji koji mora biti turski državljanin.

D. Hadžić