Sve je spremno za HR događaj godine

0

BIL, Banjaluka, 2018. održaće se 15. maja u svečanoj sali hotela „Jelena“ u Banjaluci i okupiće regionalne i inostrane stručnjake iz oblasti talent menadžmenta i HR-a. Najnovije  trendove u vođenju talenata s učesnicima će podijeliti Abdelkarim Benabdallah, dr Ranko Rajović, Lidija Miljković, Dušan Basalo, Peđa Jovanović i Stanka Vučetić.

Na BIL, Banjaluka, 2018. imaćete priliku da čujete vrsne stručnjake iz oblasti koučinga,  HR-a i talent menadžmenta.

Iz Tunisa nam dolazi Abdelkarim Benabdallah, osnivač i  menadžer BIL Tunisia koji je organizovao više od 40 BIL konferencija o temi treniranja talenata, osnivač Ignite Tunis kao dijela svjetske biznis konferencije.

Dr Ranko Rajović, autor NTC sitema učenja koji je revolucionirao vaspitno-obrazovni proces u regionu i skrenuo pažnju na važnost njegovanja talenata.

Svoju priču će podijeliti i  Lidija Miljković koje je bila zadužena za vođenje HR tima kompanije Disney na Bahamima. Šta je potrebno da ostvarite svoje ciljeve? Šta je naučila radeći u jednoj od najvećih multikompanija u svijetu i na koji način primijenti efektivne tehnike talent menadžmenta u našim organizacijama i kompanijama? To su samo neka od pitanja o kojima će govoriti Lidija Miljković .

Na ovogodišnjoj konferenciji, govoriće Dušan Basalo, suosnivač u internacionalnoj konsultantskoj kompaniji Atria Group čija specijalnost su razvojni i korporativni treninzi  iz oblasti liderstva, komunikacionih, prodajnih i menadžerskih vještina.

Učesnici će imati priliku i da slušaju predavanje Peđe Jovanovića koji je kao trener i kouč radio sa kompanijama i pojedincima širom svijeta (Srbija, Češka, Portugal, Nemačka, Poljska, Indija, Singapur, Brazil, Katar, Austrija, Bugarska). Do sada je imao priliku da vodi nekoliko velikih projekata iz razvoja liderstva i promjene korporativne kulture, kao i veliki broj različitih trening i koučing programa.

O pouzdanim alatima za procjenu i razvoj zaposlenih govoriće Stanka Vučetić, HR konsultant u Atria Grupi.

„Ponosni smo što smo uspjeli dovesti BIL u BiH. BIL, Banjaluka, 2018., kao prva BIL konferencija u našoj zemlji, baviće se temom koja je vrlo interesantna domaćim preduzetnicima i biznisima. Ovo je odličan način da svjetske metodologije i licence kao što je BIL, dovedemo u BiH i time upišemo Bosnu i Hercegovinu na svjetske biznis mape, a to bi trebalo da bude misija svakog preduzetnika u BiH. Samo sinergetskim efektom pojedinačnih malih priča, bez sumnje ćemo napraviti korak naprijed, kako za naše talente koje identifikujemo i razvijamo, tako i za našu zemlju“, kazao je Davor Maksimović, predsjednik Organizacionog odbora BIL Conference, BiH.

Partneri prve BIL Conference u BIH, BIL, Banjaluka, 2018. su: Vitinka-Vivia, Banjalučka pivara, Central osiguranje, Ognjište – Ukus domaće trpeze, računovodstvo i poslovno savjetovanje Profi Nova, Prointer IT Solutions and Services, Libra Studio.

„Na poslu – opušteno“

Korporativna masaža „Na poslu – Opušteno“ može uveliko da doprinese boljoj i zdravijoj radnoj atmosferi te poboljšanju radne efikasnosti. Masaža se izvodi preko garderobe, na stolici za masažu u polusjedećm položaju i ima u cilju opuštanje najnapetijih mišića.

„Libra studio“ će na prvoj BIL konferenciji u BIH prezentovati uslugu korporativne masaže, kao dijela korporativne kulture, koja svoju primjenu pronalazi i u našoj zemlji.

Zahvaljujući partnerstvu sa centrom za masažu „Libra studio“, učesnici BIL, Banjaluka, 2018. imaće priliku da osjete blagodeti korporativne masaže. 

Libra Studio će dodijeliti četiri korporativne masaže koje će fizioterapeuti, na čelu sa Đuricom Štula, fizioterapeutom i spa menadžerom,  obaviti na licu mjesta, a kao glavna nagrada predviđen je  Wellness paket (spa 1h + masaža 30 minuta) za jednu osobu, koja treba da iskoristi nagradu sedam dana od preuzimanja.

Da li ste spremni za HR događaj godine?

Više detalja o BIL Conference možete potražiti putem kontakt telefona +387 (0)65 396 463 i e-mail adrese bilconference@bilbosnia.com, zvaničnog websajta www.bilbosnia.com ili zvanične facebook stranice.