Avioprijevoznik na jednoj liniji zaradio milijardu dolara

0

Konsultantska kuća OAG objavila je podatke prema kojima najviše novca donosi linija britanskog prijevoznika između New Yorka i Londona, a slijede ju Quantasov let između Sydneyja i Melbournea te Emiratesova linija London-Dubai.

Najnoviji podaci o profitabilnosti avio linija pokazuju da zračni prijevoznici najveći novac zarađuju na prekookeanskim letovima popularnim među poslovnim ljudima.

Kako piše CNBC pozivajući se na podatke konsultantske tvrtke OAG, najviše novca u godinu dana do marta ove godine donio je let British Airwaysa između njujorške zračne luke J. F. Kennedy i londonskog aerodroma Heathrow, čak 1,15 milijardi dolara.

O golemoj profitabilnosti te linije dovoljno govori podatak da je drugi na listi let australskog Quantasa od svega sat ipo između Melbournea i Sydneyja koji je toj kompaniji donio prihode od 861,3 miliona dolara. Treće mjesto zauzima let između Heathrowa i Dubaija na kojem je Emirates zaradio 796,2 miliona dolara.

U branši sa mršavim, jednocifrenim maržama, ovakve linije za avio kompanije pravo su blago. Stoga ne čudi što prijevoznici upumpavaju resurse u takve linije dodavanjem dodatnih sjedišta jer znaju da će privući korporativne klijente i druge “dobre potrošače”.

“Kompanije koje drže takve linije branit će ih pod svaku cijenu”, kaže izvršni potpredsjednik OAG-a John Grant. Prijevoznici na takvim linijama pokušavaju prodati i više sjedišta viših klasa.

Tako je američka Delta Airlines objavio kako na tim linijama prodaje više od 60 posto sjedišta u prvom razredu. American Airlines je početkom ovog mjeseca najavio završetak montaže premium sjedišta ekonomske klase u svojoj floti širokotrupnih aviona.

Iako cijene variraju, premium sjedišta ekonomskog razreda mogu donijeti do tri puta viši prihod od “obične” ekonomske klase. Primjerice, karte za let Americanom između New Yorka i Londona početkom septembra u ekonomskoj klasi prodaju se za 704 dolara, a u premium ekonomskoj klasi za 1908 dolara.

(Poslovni.hr)