Od putnika koji lete avionima kompanije Korean Airom u sljedećih nekoliko sedmica moglo bi se tražiti da poduzmu još jedan korak prije ukrcavanja – da se popnu na vagu.
Međutim, ova politika aviokompanije nema nikakve veze sa ponižavanjem nečijeg izgleda. Korean Air jedan je od mnogih zračnih prevoznika diljem svijeta od kojih se zahtijeva povremeno prikupljanje podataka o težini letjelice.
Prema najavi ovog avio prevoznika, program će utjecati na neke putnike koji polijeću s aerodroma Gimpo (GMP) od 28. avgusta do 3. septembra i s međunarodnog aerodroma Incheon (ICA) između 8. i 19. septembra.
I putnici i prtljag izvagat će se anonimno, a podaci će se potom podijeliti s Ministarstvom zemlje, infrastrukture i prometa.
Ako putnik ne želi da se prikupljaju podaci o njegovoj težini, Korean Air potvrđuje da može odustati tako da o tome obavijesti člana osoblja.
Iako bi se neki putnici mogli iznenaditi kad se od njih traži da skoče na vagu, ovu odluku ne donose avio prevoznici – to često nalažu državni regulatori avio prevoznika.
Ranije ove godine, Air New Zealand proveo je sličan program s nekim klijentima koji su letjeli na međunarodnim rutama, poput ultraduge relacije između Aucklanda i JFK-a u New Yorku.
– Znamo da stati na vagu može biti zastrašujuće. Želimo uvjeriti naše kupce da nigdje nema vidljivog zaslona. Niko ne može vidjeti vašu težinu, čak ni mi – rekao je tada predstavnik Air NZ-a, nacionalnog prijevoznika zemlje.
Nakon što se podaci prikupe, oni pomažu avio kompanijama u donošenju odluka o potrebama za gorivom i raspodjeli težine u avionu, prenosi N1.