Finansijsko – poslovni magazin “Banke i Biznis u BiH” na manifestaciji „Večer bankara“ dodijelio je Addiko Bank d.d. Sarajevo dvostruko priznanje „Zlatni BAM“, za najveći procentualni rast aktive na tržištu i za postignuti kvalitet u digitalizaciji bankarskih usluga. Nagrade dolaze kao potvrda kontinuiranog ulaganja u rast poslovanja, automatizaciju procesa i razvoj inovativnih digitalnih servisa.
Na svečanoj manifestaciji „Večer bankara“, održanoj 2. oktobra 2025. godine u organizaciji finansijsko-poslovnog magazina Banke i Biznis u BiH, Addiko Bank d.d. Sarajevo je nagrađena dvostrukim priznanjem „Zlatni BAM“. Priznanje za najveći procentualni rast aktive u prethodnoj godini potvrđuje snažan poslovni zamah Banke, dok priznanje za digitalizaciju bankarskih usluga dodatno ističe strateški fokus na inovacije i korisničko iskustvo.
Nagrada za digitalizaciju dodijeljena je zajednički Addiko Bank d.d. Sarajevo i Addiko Bank a.d. Banja Luka, kao priznanje za strateški pristup digitalnoj transformaciji i razvoju inovativnih servisa koji klijentima omogućavaju jednostavnije, brže i sigurnije korištenje bankarskih usluga.
Pozitivan utjecaj na zajednicu
„Zadovoljstvo nam je primiti priznanje za najveći rast aktive na tržištu naročito jer poslujemo u izuzetno dinamičnom i konkurentnom sektoru. Vjerujem da najbolji rast nije onaj koji se mjeri samo u brojkama, nego onaj koji nosi dodatnu vrijednost i ima pozitivan utjecaj na zajednicu u kojoj poslujemo. Upravo zato ovu nagradu doživljavamo kao potvrdu povjerenja koje nam klijenti svakodnevno ukazuju, ali i kao priznanje predanosti i stručnosti našeg tima“, istakao je Jasmin Spahić, Predsjednik Uprave Addiko Bank d.d. Sarajevo.
Spahić je dodao i da je digitalna transformacija ključna za budućnost bankarstva: „U proteklom periodu intenzivno smo ulagali u razvoj digitalnih servisa i lansirali čitav niz inovacija, od realizacije kredita putem pošte, bez dolaska u poslovnicu, do odobrenja kredita samo uz ličnu kartu. Uveli smo i savremene beskontaktne sisteme plaćanja poput Apple Pay i Google Pay servisa, koji omogućavaju sigurnu i jednostavnu kupovinu, bilo kada i bilo gdje. Sve ove inovacije imaju za cilj da unaprijede korisničko iskustvo pružajući klijentima veću slobodu, fleksibilnost i kontrolu nad finansijama“, zaključio je.
Unapređenje mobilne aplikacije
Iz Banke navode da će i u narednom periodu fokus biti na daljem unapređenju Addiko Mobile aplikacije, koja je postala ključni kanal komunikacije i transakcija za naše klijente, te da će nastaviti sa razvojem funkcionalnosti koje omogućavaju brzo, sigurno i jednostavno korištenje bankarskih usluga.
Ova priznanja dodatno motivišu tim Addiko Bank d.d. Sarajevo da nastavi s inovacijama i pružanjem modernog korisničkog iskustva, u skladu sa savremenim potrebama tržišta.