Bosanci kupili Todorićevu kompaniju i s njom osvojili svijet

0

Kompanija Stanić Beverages, koja je dio Stanić grupacije iz Kreševa, BiH, krenula je u osvajanje Azije sa svojim brendom Juicy, nakon što je prije toga osvojila tržišta mnogih drugih država, naročito onih na Bliskom istoku i na sjeveru Afrike.

Stanići su 2013. kupili hrvatski brend Juicy od Agrokora i od tada su napravili nevjerovatne rezultate širom svijeta, piše BiznisInfo.

Dio proizvodnje ovih sokova obavlja se u BiH.

Početkom aprila ove godine brand Juicy uvršten je u jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Dubaiju Union Coop. Istovremeno, sokovi Juicy dostupni su i u više od 100 srednje velikih tradicionalnih dućana.

U Kataru su Juicy sokovi od nedavno prisutni na policama poznatog trgovačkog lanca Spinneys, prve isporuke soka stigle su i u Oman, a u Saudijskoj Arabiji očekuju se uskoro, čim završi proces registracije, koji je za zemlje Bliskog istoka dugotrajan i iscrpan.

Sa svojim asortimanom prirodnih sokova Juicy, društvo Stanić Beverages prisutno je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine u HoReCa kanalu.

Kompanija je ovih dana prezetovala sok Juicy, na najvećem azijskom sajmu specijaliziranom za hranu i piće SIAL Kina u Šangaju.

Kineski SIAL četvrti je po veličini sajam ovakve vrste u svijetu, okuplja izlagače iz čak 70 država, ali i stotine hiljada potencijalnih kupaca, distributera i poslovnih partnera iz prehrambene industrije.

Nakon iznimno uspješnog otvaranja regije Bliskog istoka i Sjeverne Afrike, s naglaskom na Dubai, Društvo Stanić Beverages nastavlja sa snažnim razvojem izvozne strategije i planira otvoriti tržište Azije. Na sajmu u Šangaju ostvarili smo brojne kontakte s potencijalnim dobavljačima i započeli proces selekcije odgovarajućeg distributera za najlukrativnije regije u Kini, a to su Šangaj, Peking i Nanjing, koje zajedno čine 47 posto svih potrošača soka u Kini, rekao je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Beverages.

Zanimljivo je napomenuti kako u Aziji živi čak dvije trećine svjetskog stanovništva, riječ je o iznimno velikom tržištu i potrošačima koji cijene evropske proizvode.

Upravo zato u Kini vidimo velik potencijal za naš brand 100 posto prirodnih sokova Juicy, istaknuo je Stanić.