Veliko priznanje za domaću kreativnu scenu: Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

0

Bosna i Hercegovina će ove godine po prvi put imati svog predstavnika u žiriju najprestižnijeg svjetskog festivala kreativnosti – Cannes Lions. Haris Mujanović, CEO agencije Via Media, ocjenjivat će najinovativnije kampanje globalne industrije oglašavanja.

Haris Mujanović

Biti prvi iz Bosne i Hercegovine u žiriju Cannes Lionsa znači da više ne dolazimo na svjetsku scenu, već da smo dio nje. Ovo nije samo lično priznanje i priznanje za Via Mediu, već i signal da nova generacija kreativaca s Balkana zauzima svoje mjesto u globalnoj industriji“, izjavio je Mujanović.

Na zvaničnoj stranici festivala predstavljen je kao “pokretačka snaga iza jedne od najnagrađivanijih kampanja u Adriatic regiji za Bingo, pokazujući da snažna, strateški utemeljena kreativnost može nastati bilo gdje i ostaviti snažan utisak širom svijeta.”

Mujanović je u svijetu oglašavanja i brendinga od 2012. godine, inspirisan idejom da kreativnost ima moć unaprijediti svijet u kojem živimo. Danas predvodi Via Media agenciju koju je pozicionirao kao jednu od najnagrađivanijih u regiji. Pod njegovim vodstvom, Via Media je 2023. proglašena agencijom godine na Golden Drumu, a nagrađivana je i na festivalima Balcannes, Epica, Sempl, Somoborac i No Limit.

Cannes Lions 2025 održat će se od 16. do 20. juna.