Ultra diskontni lanac otvara markete u BiH, cijene ‘20 posto niže od rivala’

0

Otvorit će prvi market na hiljadu kvadratnih metara

Ruski trgovački lanac Mere ponovo otvara prodavnice u Bosni i Hercegovini, saznaje BiznisInfo.ba.

Ovo nije prvi pokušaj ruskog “ultra diskontnog” brenda da se pozicionira na našem tržištu. Mere je prije tri godine otvorio prve prodavnice u Istočnom Sarajevu, Prijedoru i Doboju, najavljujući veliku ekspanziju širom države – od Mostara i Banje Luke do Tuzle, Zenice i Bijeljine, s planom da u BiH izgrade mrežu od 50 do 80 objekata.

Međutim, već godinu kasnije kompanija je zatvorila sve poslovnice i povukla se iz BiH.

BiznisInfo.ba je ranije ove godine objavio da se Mere planira vratiti, a to sada potvrđuje i oglas za posao koji je objavljen ovih dana. Naime, traže direktora i zamjenika direktora marketa u Bijeljini, gdje bi se uskoro trebao otvoriti novi objekat površine oko 1.000 kvadratnih metara. Prije toga su raspisali konkurs za menadžera nabavke s lokacijom u Istočnom Sarajevu.

Ostaje da se vidi hoće li ovoga puta pokušaj biti uspješniji i da li će uslijediti ekspanzija širom Bosne i Hercegovine.

“Ultra diskontni” koncept

Mere posluje po modelu “ultra diskonta”, prodajući prehrambene proizvode, kućnu hemiju, opremu za domaćinstvo i druge artikle po cijenama nižim od konkurencije. Njihova filozofija je jednostavna – “Niske cijene svaki dan”.

Specifičnost brenda je ograničen asortiman i oslanjanje na direktne isporuke dobavljača, uz minimalne troškove usluge i marketinga. Kompanija tvrdi da im ovakav pristup omogućava prodaju robe i do 20 posto jeftinije u odnosu na evropske rivale.

U evropskim zemljama lanac posluje pod brendom Mere, dok je u Rusiji poznat kao Svetofor. Izgled njihovih objekata podsjeća više na skladište nego na klasične supermarkete, što dodatno naglašava diskontni karakter poslovanja.

Preuzimanje teksta dozvoljeno uz obavezno navođenje izvora i postavljanje linka ka originalnom tekstu na BiznisInfo.ba