Volkswagenov luksuzni brend Porsche, koji se suočava s poteškoćama, u srijedu je smanjio svoju ciljanu profitabilnost za cijelu godinu nakon trgovinskog sporazuma EU-a s američkim predsjednikom Donaldom Trumpom i izvijestio o gubitku od 400 miliona eura zbog tarifa u prvoj polovini godine.
Teret tarifa na uvoz automobila u Sjedinjene Države samo je povećao Porscheove probleme, dok prolazi kroz skupo restrukturiranje dok se suočava sa slabošću na svom ključnom tržištu Kini i sporim prijelazom na električne automobile.
– Nastavljamo se suočavati sa znatnim izazovima širom svijeta. Ovo nije oluja koja će proći – rekao je izvršni direktor Porschea Oliver Blume, prenosi SEEbiz.
Uzimajući u obzir novodogovorenu tarifu od 15 posto od 1. avgusta, njemački proizvođač automobila očekuje grupnu prodaju ove godine u rasponu od 37 do 38 milijardi eura, u skladu s prethodnom prognozom, i povrat prodaje između 5 i 7 posto, što je pad u odnosu na prethodno očekivanih 6,5-8,5 posto.
Protumjere poput prilagodbe cijena uključene su u te izglede jer Porsche nastoji ublažiti štetu.
Podaci Grupe objavljeni prošle sedmice pokazali su da je operativna dobit Porschea pala za 91 posto u odnosu na prethodnu godinu u drugom tromjesečju, na 154 miliona eura.