LVMH radi na prodaji svog modnog brenda Marc Jacobs jer se luksuzni div bori s padom potražnje, prema izvorima upoznatim s tim pitanjem.
Pariški konglomerat koji stoji iza brendova poput Louis Vuittona, Diora i Moët Hennessyja obratio se potencijalnim kupcima, uključujući vlasnika Reeboka, Authentic Brands, u vezi prodaje modne marke, koju posjeduje od 1997. godine, rekla su dva izvora.
Pokušaj prodaje jednog od svojih manjih brendova slijedi nakon teškog razdoblja za LVMH, kojim upravlja francuski milijarder Bernard Arnault. Grupa je zabilježila pad cijene dionica od 19 posto u protekloj godini, potaknut padom u sektoru luksuzne robe, prenio je SEEbiz.
LVMH i njegovi konkurenti pogođeni su kombinacijom trgovinske neizvjesnosti koja utječe na potrošače širom svijeta, slabljenja potražnje kineskih kupaca i rasta cijena koji je odbio američke kupce.
Razgovori, o kojima je prvi izvijestio The Wall Street Journal, bili su u toku i nije bilo garancija da će dogovor biti zaključen, rekli su izvori. LVMH i Authentic Brands odbili su komentirati.
U četvrtak je LVMH izjavio da je njegova operativna dobit pala za 15 posto na nešto više od 9 milijardi eura u prvoj polovini godine, što je nešto bolji rezultat nego što su analitičari predviđali.
Osnovno poslovanje LVMH-a, modni i kožni proizvodi, izvijestilo je o naglom padu kvartalne prodaje, što naglašava kontinuirano slabu potražnju za luksuznom robom nakon razdoblja rasta cijena i pojačane ekonomske neizvjesnosti.
Na konferenciji o zaradi u četvrtak, Cécile Cabanis, financijska direktorica LVMH-a, rekla je da je firma, poznata kao serijski preuzimatelj, otvorena za prodaju brendova koji ne odgovaraju njenom portfelju, navodeći odluku o prodaji udjela u modnim markama Off-White i Stella McCartney prošle godine.
– Nećemo zadržati brendove ako vjerujemo da nisu dobar dodatak ili da nismo pravi operater za njihovo upravljanje – rekla je Cabanis.
Posljednji veliki posao LVMH-a bila je akvizicija američkog draguljara Tiffany vrijedna 16,2 milijarde dolara.