Imate iPhone? Niste u trendu, ovo je zapravo novi statusni simbol

0

Telefon je izašao iz mode, novi hit su sat i slušalice, Appleove naravno.

Appleova prodaja iPhonea i dalje opada. Mnogi analitičari i posmatrači sada se fokusiraju na Appleov istup u takozvane usluge.

Posebno što će kompanija uskoro da lansira sopstvenu kreditnu karticu, TV uslugu sa sopstvenim sadržajem i uslugu prenosa igara na tržištu.

Appleovi rezultati u trećem kvartalu dodatno su podstakli poslovanje u vezi sa trošenjem materijala, koji uključuje Apple Watch i AirPods, ukratko zasjenjeni su proizvodi koje Apple godinama prodaje. Tako su na primjer, AirPods slušalice od jednostavnog dodatka za iPhone došle do unosnog područja rasta kompanije.

Biznis sa dodacima poput HomePod, AirPods i Apple Watch nadmašio je poslovanje s iPadom, i postepeno je sustigao Mac.

Nosivi materijali važni pokretači rasta

Analitičari kompanija za finansijske usluge također su ukazali na AirPods i Apple Watch kao ključne pokretače rasta kompanije Apple, nosivih proizvoda za domaćinstva i dodatke.

Apple još nije objavio koliko je AirPods slušalica kompanija prodala od uvođenja Bluetooth slušalica 2016. godine. Procjene trećih strana, međutim, ukazuju na dobru prodaju. Prema Counterpoint Research, Apple je u četvrtom tromjesečju 2018. imao udio od 60 posto na tržištu pravih bežičnih slušalica.

Novi statusni simbol

AirPods, naravno, nije jedini odgovorni za izuzetan rast poslovanja Appleovih nosivih sredstava. Sat najvjerovatnije igra još veću ulogu. Pogotovo ako uzmete u obzir da su njihovi pametni satovi puno skuplji od Bluetooth slušalica, koje su u najjeftinijoj verziji koštale 179 eura.

Apple Watch je nosio 51 posto globalnog tržišta pametnih satova u četvrtom kvartalu 2018. godine, navodi se u izvještaju kompanije za istraživanje tržišta Strategy Analytics.

Posebna karakteristika AirPodsa je, međutim, što su oni, poput iPhonea, postali statusni simbol. Iako su im se rugali kada ih je Apple predstavio 2016. godine, brzo su postali centar popularnih memeova.

Najbogatiji ljudi koji su ih nosili, poput Jeffa Bezosa, Marka Zuckerberga ili Oprah Winfrey, odnosno njihovi postovi, postali su virlani na društvenim mrežama.

Sam direktor Applea Tim Cook nazvao je AirPods slušalice “kulturnim fenomenom”.

Na ovogodišnjoj Svjetskoj konferenciji za programere, Apple je predstavio funkciju koja će omogućiti AirPodima da predstave personalizovane emotikone u iOS 13 iOS operativnom sistemu. Izgleda da Apple misli da AirPods govori o o vašem imidžu koliko i dodaci poput nakita i sunčanih naočara.

Kompanija je angažovala i YT zvijezde da bi postavili AirPods na nove visine popularnosti, ako je to moguće.

Kako izgledaju cifre

Prihodi od prodaje iPhonea pali su na ispod polovine ukupnih kvartalnih prihoda tog tehnološkog giganta, što se dogodilo prvi put u sedam godina.

U trećem fiskalnom kvartalu koji je završen u junu, Apple je prijavio rast prihoda od jedan posto na 53,8 milijardi dolara i pad zarade po akciji od sedam posto na 2,18 dolara, u poređenju sa očekivanjima od 53,39 milijardi dolara i 2,10 dolara po akciji.

Trend opadanja prodaje mobilnih telefona u svijetu natjerao je Apple da se fokusira na uređaje kao što je Apple Watch i na rast u sektoru muzike, aplikacija, igrica…

U kontinentalnoj Kini, ukupan broj korisnika Appleovih uređaja je porastao u trećem fiskalnom kvartalu, što je pomoglo kompaniji da poveća tržište svojih usluga, čija je prodaja porasla za više od deset posto.

Na globalnom nivou, međutim, prodaja iPhonea pala je za 12 posto, na 25,99 milijardi dolara, nakon što je pala za 17 posto u prethodnom kvartalu.

Prihodi od nosivih i drugih uređaja porasli su za skoro 50 posto, nadmašivši tako očekivanja, dok su prihodi od usluga porasli za 12,6 posto na 11,46 milijardi dolara.

(Telegraf)