Hrvatska firma prikupila 23 miliona eura za veliki investicijski ciklus

0

Kompanija Tokić d.d., jedan od najvećih regionalnih lanaca prodaje autodijelova, uspješno je zaključila javnu ponudu dionica (IPO) koja je trajala od 20. do 31. novembra 2025. godine.

U procesu je učestvovalo više od 1.700 malih ulagača, među kojima je bilo i oko 200 zaposlenika u Hrvatskoj i Sloveniji, te brojni kvalifikovani investitori.

Veliko interesovanje malih investitora

Mali ulagači su upisali 37% ukupno ponuđenih dionica, a od toga se više od 10% odnosi na same radnike kompanije.

Zanimljivo je da je čak 64% malih investitora dionice upisalo putem digitalnih kanala, što je Tokićev IPO učinilo prvim u Hrvatskoj koji je omogućio kupovinu dionica preko mobilne aplikacije M-Riznica Ministarstva finansija.

Do kraja javne ponude upisano je svih milion novoizdanih dionica, uz dodatne ponude za kupovinu 154.000 postojećih dionica.

Konačna cijena određena je na 20,20 eura po dionici, a ukupan iznos prikupljenih sredstava iznosi 23,3 miliona eura.

Investicije u logistiku, akvizicije i digitalizaciju

Prikupljeni kapital kompaniji će omogućiti realizaciju velikog investicijskog ciklusa – uključujući izgradnju novog logističko-distributivnog centra, ulaganja u nove akvizicije te nastavak digitalne transformacije poslovanja.

– Zahvaljujemo svim ulagačima, a posebno našim zaposlenicima, koji su ponovo pokazali povjerenje u Tokić grupu i našu dugoročnu strategiju. Prikupljenih 37% sredstava od malih ulagača potvrđuje našu povezanost sa zajednicom, dok rast i starost voznog parka stvaraju još povoljnije tržišne prilike – izjavio je Ivan Šantorić, predsjednik Uprave Tokić grupe.

Uvrštenje dionica na Zagrebačku berzu očekuje se do kraja novembra.

O kompaniji Tokić

Kompanija Tokić d.d. je ovlašteni uvoznik i distributer autodijelova i dodatne opreme više od 300 svjetskih proizvođača.

Zajedno s firmom Bartog d.o.o. iz Slovenije i mrežom partnera, Tokić Grupa danas ima 123 prodajna mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji, te nudi više od 300.000 različitih artikala – od autodijelova i guma do servisne opreme i alata.

Poseban segment poslovanja čini Tokić edukacijski centar (TEC) – regionalni centar znanja koji organizuje stručne edukacije i obuke za mehaničare i servise, uključujući i specijalizovane programe za električna i hibridna vozila, verificirane prema evropskim standardima.

Nakon akvizicije slovenske kompanije Bartog 2020. godine, Tokić Grupa je dodatno učvrstila svoju poziciju i postala jedan od ključnih igrača u prodaji guma i autodijelova u regiji.