Kompanija Coca-Cola proširila je ponudu i lansirala novu bocu od 0,85 litara – prvi put poslije 17 godina u kategoriji velikih jednokratnih PET boca iznad 0,5 litara.
Coca-cola ovim potezom želi odgovoriti na trend rasta broja manjih domaćinstava.
Boce Coca-Cole već postoje u svim mogućim formatima: limenke od 0,33 l, boce od 0,5 l, 1 l, 1,5 l i 2 l, kako plastične, tako i staklene. Međutim, Coca-Cola sada nudi srednje rješenje za one kojima je litar previše, a pola litra premalo, prenosi Fenix magazin.
Na službenom sajtu kompanije stoji da je broj manjih domaćinstava značajno porastao i da će taj trend, prema podacima njemačkog zavoda za statistiku, nastaviti rasti.
Kompanija navodi i da postoje potrošači koji povremeno žele još jednu čašu gaziranog pića. Za novu bocu Coca-Cola je morala prilagoditi tri proizvodna pogona što je koštalo 1,5 miliona eura.
Još od najave nove veličine u martu, potrošači su izražavali sumnju da se radi o shrinkflationu – praksi u kojoj proizvođači smanjuju količinu proizvoda, ali zadržavaju istu cijenu. Na svom sajtu Coca-Cola tvrdi da je preporučena maloprodajna cijena za bocu od 0,85l znatno je niža od one za bocu od 1 l.
Međutim, konkretna cijena nije navedena. U online prodavnici Rewe može se vidjeti da i boce od 0,85l i 1l koštaju po 1,39 eura – što ide u prilog zabrinutostima o skrivenom poskupljenju.
Ko je odgovoran za ovakvo određivanje cijene – trgovci ili Coca-Cola – nije jasno, ali bojazan potrošača zbog shrinkflationa izgleda nije bez osnova.