Bosanci samo u jednom lancu prodavnica za Crni petak potrošili 1,5 miliona KM

0

Crni petak ove godine nije donio velike gužve ni potrošačku euforiju u Bosni i Hercegovini, ali je jedan trgovački lanac ipak ostvario izuzetno dobar rezultat – dm drogerie markt.

Ovaj podatak jasno se vidi iz iznosa donacije koju je kompanija danas objavila. Naime, dm je i ove godine izdvojio 5 posto prihoda ostvarenog na Crni petak za podršku narodnim kuhinjama.

Ovog puta donacija iznosi 75.459 KM, što znači da je dm samo u petak ostvario prihod od oko 1,5 miliona KM.

Rast u odnosu na ranije godine

Rezultati pokazuju i stabilan rast potrošnje. Prije dvije godine dm je donirao 56.014 KM, što odgovara prihodu od oko 1,1 milion KM na taj dan.

Ovogodišnji iznos tako pokazuje značajan rast prometa tokom Crnog petka.

Prosječan dnevni promet preko 1,3 miliona KM

Inače, kompanija je ranije objavila da je u poslovnoj godini 2024/25. u BiH ostvarila ukupan promet od 489,3 miliona KM, što znači da im je prosječan dnevni promet bio veći od 1,3 miliona KM.

Ovaj podatak, u kombinaciji s rezultatima Crnog petka, dodatno potvrđuje poziciju dm-a kao jednog od najuspješnijih maloprodajnih lanaca u zemlji.