“Must have” za najnagrađivaniju domaću vodu: Na tržište plasirana nova “Oaza winter edition”

0

Domaća voda Oaza dobitnik je još jednog priznanja “Must have” magazine IN Store koje se organizira u saradnji sa najvećim trgovačkim lancima u Bosni i Hercegovini. Oko 7.000 trgovaca je po treći put odlučilo izabrati Oazu kao brend bez kojeg ne mogu zamisliti ponudu u svojim trgovinama.

“Zahvalni smo trgovcima i magazinu IN Store na ukazanom povjerenju. Nastojimo ponuditi uvijek više, i drago nam je da se to prepoznaje kod onih koji odlučuju o tome šta ponuditi potrošačima. S tom namjerom plasirali smo na tržište novu “Oaza winter edition” sa etiketama koje prikazuju motive uživanja u praznicima koji slijede na kraju godine. Uz poruke “toplih zimskih želja” koje šaljemo svim fanovima zimskih radosti, ovo je vrijeme koje će uz zimske motive naše Oaze lijepe trenutke na snijegu učiniti posebnim i ljepšim”, izjavila je Senida Subašić, brend menadžer kompanije Oaza d.o.o.

Izvorište vode Oaza nalazi se na mjestu izolovanom od savremenih zagađenja. Geografska istraživanja pokazuju izvanrednu nepropusnu strukturu zemljišta, štiteći podzemne vode od površinskog zagađenja. Prirodna zaštićenost podzemnih voda je jedna od osnovnih prednosti kvaliteta vode.

Oaza je visokokvalitetna voda za piće sa odličnim organoleptičkim, fizičko – hemijskim i biološkim karakteristikama. Voda Oaza ima idealno izbalansiran odnos minerala, naročito kalcijuma i magnezija koji su veoma bitni za ljudski organizam. Zbog brze apsorpcije vode u organizmu, voda Oaza posebno se preporučuje sportistima i osobama koje se izlažu teškim fizičkim poslovima.

Oaza je do sada na američkom „Berkeley Springs International Water Tasting Awards“ ocijenjena najprije zlatnom medaljom 1998., zatim srebrenom medaljom 2000., potom  bronzanom medaljom 2001., te ponovo zlatnom medaljom 2002. godine, i srebrenom medaljom 2015. godine.

Oaza je svojevremeno bila i na zvaničnom meniju “Bijele kuće”.