FlixBus širi poslovanje na američko tržište

0

FlixBus, evropski br.1 u prijevozu putnika, priprema ulazak na američko tržište, najavljeno je iz kompanije.

Nakon što je Evropa prepoznala FlixBus kao uspješan poslovni model koji zadovoljava potrebe za putovanjima suvremenog putnika kao i jednostavnost u planiranju putovanja, evropski start-up planira širenje prema Silicijskog dolini.

˝Na američkom tržištu događaju se ogromne promjene kada je u pitanju sektor prijevoza putnika – javni prijevoz i održiva putovanja postaju sve važnija. FlixBus želi biti dio tih promjena te Amerikancima ponuditi povoljnu i ekološki prihvatljivu alternativu u prijevozu,˝  izjavio je suosnivač FlixBusa, André Schwämmlein.

Kako piše Poslovni Puls, inovativan poslovni model FlixBusa odavno se pozicionirao na evropskom tržištu. Uska saradnja s lokalnim autobusnim partnerima omogućila je i rast i razvoj lokalne ekonomije. Po istom principu FlixBus započinje širiti mrežu i u Americi.

Nakon otvorenih ureda u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Pragu i Budimpešti, FlixBus dodaje Los Angeles na ovu listu. Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.