Domaće kompanije preuzimaju primat u još jednom segmentu tržišta

0

Kompanije iz BiH preuzimaju primat u sektoru proizvoda za čišćenje u domaćinstvu, a glavnu riječ u narednom periodu će voditi Violeta i Dita. 

Ovaj sektor tržita, koji je vrlo unosan, donedavno su skoro u potpunosti kontrolisali strani brendovi, ali se to stanje mijenja. 

Violeta se sve više razvija u tom pravcu, a ovih dana je krenula u promociju nove linije proizvoda za čišćenje stakala.

Violeta je, podsjetimo, najprije postala regionalni lider u prodaji papira za upotrebu u domaćinstvu, ali se kasnije počela razvijati i u drugim pravcima, između ostalog u proizvodnji pelena gdje je postala lider na domaćem tržištu i u potpunosti nadmašila svjetski poznati brend Pampers.

Violetin deterdžent za suđe Teta Violeta postaje jedan od najprodavanijih na tržištu. Stoga nema sumnje da će i novi Violetini proizvodi biti jednako uspješni. Njene prednosti su povjerenje koje građani imaju u ovaj brend i velika finansijska moć.

Kompanija iz Gruda lani je imala rekrodne prihode od 222,5 miliona maraka. Firma je prošle godine imala čistu dobit od 27 miliona KM što znači da ima mnogo prostora za promociju novih proizvoda kao, i onih koji će uslijediti u narednom periodu.   

S druge strane, Dita će u narednom periodu također biti jedan od ključnih igrača. Dita ima široku paletu kvalitetnih proizvoda i podršku građana. Nakon što je kompaniju nedavno kupio Bingo, Dita će dobiti vjetar u leđa. 

Ne samo da će njeni proizvodi imati osiguran plasman u najvećem lancu trgovina u BiH, već će Bingo, koji je lani imao čistu dobit od 67 miliona KM, uložiti dodatna sredstva u marketing tuzlanske kompanije, a upravo je to najviše nedostajalo Diti. 

Ove dvije kompanije skupa mogu preuzeti značajan udio u tržištu i nadmašiti strane igrače.