dm za godinu dana imao promet od 144 miliona KM

0

Direktor dm drogerie markt BiH Damir Šlosel u četvrtak je na konferenciji za medije u Sarajevu kazao da je u ovoj poslovnoj godini sveobuhvatna orijentacija bila na potrebe kupaca, stalne inovacije i investicije u asortiman, uređenje prodavnica, stručno i lično usavršavanje zaposlenika, kao i širenje prodajne mreže, a što je doprinijelo ostvarivanju izvanrednih rezultata koji se ogledaju upravo kroz ostvareni promet od 143,9 miliona KM.

“U narednoj poslovnoj godini planiramo podržati domaće proizvođače u razvoju novih proizvoda i njihovom plasiranju na bh. tržište te na taj način nastaviti s misijom da društveno odgovornim angažmanom budemo dio sveukupnih pozitivnih promjena u BiH”, kazao je Šlosel i dodao da će, u tom kontekstu, biti otvoren javni poziv za domaće proizvođače.

Danas dm zapošljava 616 osoba, što je za 13 posto više nego u prošloj godini, a otvaranjem novih prodavnica proširena je prodajna mreža i trenutno broji 67 poslovnica. Također, investirano je i u preuređenje 11 postojećih prodavnica, uređenje centrale i distribucijskog centra, a investicije su iznosile 7,2 miliona KM.

Liderska pozicija na tržištu je potvrđena i inovativnim cjenovnim strategijama, a prokuristica Emina Mušinović je istakla da je osluškivanjem potreba kupaca realiziran projekt “Uvijekpovoljno” i ponudu trenutno čini više od 2.500 proizvoda čije snižene cijene vrijede najmanje četiri mjeseca.

Kao društveno odgovorna kompanija, kako je istaknuto na konferenciji, dm nastoji da dio svog uspjeha podijeli sa zajednicom u kojoj posluje, te je u protekloj godini u projekte od opšte koristi uloženo 228.218 KM.

Prokuristica Admira Isaković je podsjetila da je pokrenuta i inicijativa dm (Zajedno) za zdrav život, a fokus je bio na rastućem problemu, sve većoj pretilosti djece u osnovnoškolskom uzrastu. 

Također, dm kontinuirano ulaže i u usavršavanje dm zaposlenika i tu privilegiju ove godine imala su tri uposlenika, a prvo iskustvo sa dualnim obrazovanjem u Austriji, čije se uvođenje najavljuje i u BiH, imala je prodavačica Lucija Lebo.

Ona je navela da će usvojena znanja podijeliti sa ostalim dm zaposlenicima kako bi unaprijedili usluge, a to je savjetovanje kupaca o zdravlju, prehrani, ljepoti, proizvodima za njegu lica, tijela, njegu djece i sredstvima za čišćenje.

Inače, respektabilni rezultati obilježili su poslovanje cijelog koncerna u 13 država centralne i jugoistočne Evrope, gdje je ostvaren promet od 10.259 milijardi eura, što predstavlja povećanje od 5,7 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Prodajna mreža širom Evrope obuhvata 3.464 dm prodavnice u kojima radi 59.046 uposlenika. Najavljeno je otvaranje poslovnica i u Italiji.